Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Een vervanging voor thinner vind ik het dus helaas echt niet.
Ik heb zojuist wat UV hardende epoxy schoongemaakt met dit spul, maar ik krijg de kleeflaag er dus niet af. Normaal gesproken moet ik met Thinner oppassen dat ik de epoxy niet sloop, maar nu gebeurt er gewoon niets.
Dat ze dit onder die namen mogen verkopen

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Ook ik ben er in getrapt.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Verwijderd
2 buthoxyethanol als aceton verkopen is namelijk gewoon verboden.
Je moet echt heel goed kijken of het echt of nep is.Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:17:
als ik jouw was zou ik lekker je geld terugvragen.
2 buthoxyethanol als aceton verkopen is namelijk gewoon verboden.
Bij een verfhandel verkopen ze het nog wel. Bij de bouwmarkten hier is er nergens meer aceton of thinner te koop.

Is toch niet te zien dat het nep is...
[ Voor 14% gewijzigd door TheBorg op 22-09-2016 11:23 ]
Vergeet de aceton en thinner niet. Volgens de verpakking zit er exact hetzelfde inTheBorg schreef op donderdag 22 september 2016 @ 11:21:
[...]
Je moet echt heel goed kijken of het echt of nep is.
Bij een verfhandel verkopen ze het nog wel. Bij de bouwmarkten hier is er nergens meer aceton of thinner te koop.
[afbeelding]
Is toch niet te zien dat het nep is...

De onderdelen die ik er mee schoon heb gemaakt kleven nu nog steeds en ruiken er naar. Het is net een oplosmiddel dat niet verdampt, zelfs niet na wassen met water en schoon deppen.

Gelukkig heb ik hier een verfdiscounter gevonden die echte thinner zonder tolueen verkoopt(iets minder schadelijk hoop ik) voor 3.80.
Verwijderd
Ik heb afgelopen week nog thinner gekocht bij de Gamma. Ik heb dit spul nog nooit eerder gebruikt, maar ik zou niet weten hoe je thinner kunt vervangen met een 'veilig' en 'milieuvriendelijk' product, want er zit volgens de verpakking Methyl xyleen en benzeen in... Knetter kankerverwekkend, maar wel een zeer krachtig oplosmiddel. Dat heb ik geweten ook, want ik gooide het op een plastic putdeksel die ik niet goed schoon kreeg en het vuil loste letterlijk op... Ik vond het eigenlijk een beetje eng en heb er zeer goed op gelet dat ik het spul niet op mijn huid kreeg...
Wel ben ik nog steeds op zoek naar een betaalbare bron voor isopropyl alcohol...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2017 00:35 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:21 ]