We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 11,1 kWp
Krijg je niet. Slotjes zijn bedoeld om uit de hand gelopen topics of illegale topics de nek om te draaien, niet om topics met "al beantwoorde vragen" te sluiten. Slotjes moeten zo min mogelijk gebruikt worden heOp donderdag 28 juni 2001 11:14 schreef Schum1 het volgende:
en dan nu; SLOTJUH!
We spend our years as a tale that is told
Niet als iedereen erin blijft posten
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
daar is het veelte warm voor .Op donderdag 28 juni 2001 11:28 schreef Mobster het volgende:
^^^
Niet als iedereen erin blijft posten
Mijn koe is 62 graden .
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
SLOTJE!Op donderdag 28 juni 2001 12:00 schreef AndroX het volgende:
zou ik het uit de hand laten lopen dan
DPC SUX
GrapJe!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Het fietst nog niet uit de hand vandaar .
Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Dus; vriendjes en vriendinnetjes assimileer opa's en oma's, ooms en tantes en alle vage kennissen! Nodig ze uit om op het forum te komen en mee te genieten van de stats.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
We spend our years as a tale that is told
Ik heb wel een tante met een fiets en ik ken iemand en die zit bij een of andere club, Dutch Power Cows of zoiets, en die laat wel eens bij iemand anders t-shirts drukken ofzo.Op donderdag 28 juni 2001 14:29 schreef Scraper het volgende:
Heb iemand nog ergens een oompje die flyers kan drukken en een oompje met een vliegtuig?
Misschien heb je daar wat aan
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
of dat er automatisch slotje opkomt wanneer iemand slotje roeptOp donderdag 28 juni 2001 17:21 schreef DSmarty het volgende:
Hmmz, misschien een goed idee: Autoban op mensen die zinloos om slotjes schreeuwen
Verwijderd
Oh ja! Mijn vraag: ik moet morgen mijn PC-tje opnieuw installeren, heel erg fijn allemaal, komt door het installeren van VS.NET beta 2. Anyway, is het mogelijk om mijn buff-in.rc5 en buff-out.rc5 te backuppen en als alles er weer opstaat, mijn
Verwijderd
Das veel blokjes voor weinig, en helpt niet mee aan het kraken van de sleutel.
Verwijderd
Keej, bedankt...
Verwijderd
daar d8 ik dus ook aan.. maar hoe wordt dan bepaalt dan of ze al gedaan zijn? Anders zou je flink kunnen cheaten..Op vrijdag 29 juni 2001 14:27 schreef Rafthor het volgende:
Lijkt me niet. Anders zou je op 1000 blokjes ofzo kunnen backuppen en dan terugzetten op ook ongeveer 1000 pc's.
Wat is het nou? Kan het? Of niet? (Niet ongeduldig, alleen nieuwsgierig
Als je alleen je blokjes 2x uitrekent, tellen ze toch maar 1x (zogenaamde 'dupes')
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Gewoon je buff-in.rc5 , je buff-out.rc5 (of ogr wat jij doet) en je dnetc.ini op diskette copieren.
Dan komt de herinstallatie...daarna download je ff de koe opnieuw en copieert je gebackupte bestanden vanaf diskette terug naar je distributed.net directory.
[offtopic]
Zie je nou wel Frenzy dat mensen het gek vinden dat je sigaretten in je neus hebt
Verwijderd
en idd, ik vind het een b-tje raar, die peuken, maar het is jouw neus, Frenzy!
Op vrijdag 29 juni 2001 14:27 schreef Rafthor het volgende:
Lijkt me niet. Anders zou je op 1000 blokjes ofzo kunnen backuppen en dan terugzetten op ook ongeveer 1000 pc's.
Dus doen dus. Ik moet het ook regelmatig doen.