Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 11:42
Mijn iPhone 6S is nu een kleine 10 maanden oud en ik merk dat de battery niveau steeds 'sneller' minder wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/flZLnBCvM2imqxPUzFwzUC8p/full.png

Nu weet ik niet wat acceptabel is qua verloop van het batterij niveau na nog geen jaar. Uiteraard fluctueert het niveau na gelang oa de temperatuur, maar deze komt nooit boven 84% in mijn geval.

Dit speelde zowel op iOS9 als iOS10.

Wat zijn jullie ervaringen? Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/o4WqB1knI2RoRoy75aKNaCMl/thumb.jpg

Ziet er bij jou slecht uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justahuman
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:40
Ik kan het niet heel duidelijk terug vinden op de nederlandse website maar op de amerikaanse site van apple staat dat als de capacity onder de 80% terwijl je nog garantie hebt je een gratis nieuwe batterij krijgt.
In nederland zie ik alleen staat dat dat geld als je AppleCare+ hebt afgesloten. Maar het kan sowieso geen kwaad om even met apple contact hier over op te nemen.
Valt het niet binnen de garantie kan je voor 91,10 euro bij apple een nieuwe batterij er in laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 11:42
Ik heb Apple zojuist gebeld, waarna zij een diagnostische test hebben gedraaid. Volgens hun gegevens zit de het batterijniveau op 85,86% (ja zo specifiek). Iets anders dan dat Coconutbattery aangeeft. Dit valt volgens Apple binnen het acceptabele niveau. Deze ligt op 80%. Helaas pindakaas voor mij dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
dialmformark schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 10:05:
Ik heb Apple zojuist gebeld, waarna zij een diagnostische test hebben gedraaid. Volgens hun gegevens zit de het batterijniveau op 85,86% (ja zo specifiek). Iets anders dan dat Coconutbattery aangeeft. Dit valt volgens Apple binnen het acceptabele niveau. Deze ligt op 80%. Helaas pindakaas voor mij dus.
over 3 maanden weer bellen dus :)