[bug] Foutmelding bij geen eindoordeel in review

Pagina: 1
Acties:

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:23
Ik ben begonnen met een review voor een product en ik heb alles ingevuld maar het eindoordeel op 'Geen mening' laten staan. Als je dan opslaat krijg je een foutmelding dat de review niet kan worden opgeslagen in de database maar geen duidelijke melding dat het ligt aan het ontbrekende eindoordeel.

Daarnaast: als je de korte toelichting leeg laat dan krijg je een Engelse foutmelding 'Please fill out this field.' dat verwijst naar alles behalve het desbetreffende tekstveld.

Add: opslaan als preview werkt ook niet maar je zou toch altijd een preview moeten kunnen opslaan? Tenzij alles leeg is natuurlijk.

[ Voor 12% gewijzigd door The_Worst op 15-09-2016 22:07 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

The_Worst schreef op donderdag 15 september 2016 @ 22:03:
Ik ben begonnen met een review voor een product en ik heb alles ingevuld maar het eindoordeel op 'Geen mening' laten staan. Als je dan opslaat krijg je een foutmelding dat de review niet kan worden opgeslagen in de database maar geen duidelijke melding dat het ligt aan het ontbrekende eindoordeel.
Goed punt, ga ik een ticket voor maken :)
Daarnaast: als je de korte toelichting leeg laat dan krijg je een Engelse foutmelding 'Please fill out this field.' dat verwijst naar alles behalve het desbetreffende tekstveld.
Gebruik je toevallig een Engelstalige browser? Ik gok namelijk dat dit de standaard browsermelding is voor niet-ingevulde velden die als 'required' zijn aangemerkt.
Add: opslaan als preview werkt ook niet maar je zou toch altijd een preview moeten kunnen opslaan? Tenzij alles leeg is natuurlijk.
Er is niet voor gekozen om bij het opslaan als preview validatie achterwege te laten. Het opslaan van onvolledige advertenties is dan dus ook als preview niet mogelijk.

Intentionally left blank