Hifi set zoek enorm lang naar CD...

Pagina: 1
Acties:

• Lilacrazor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:43
Hey mensen,
Ik heb een Sanyo hifi set. Als ik er een CD in doe (recordable of orgineel) dan zoekt hij enorm lang en begint hij pas na 10 á15 minuten te spelen |:( .Kan iemand mij hiermee helpen, want dit is best irri...

thanx...

• Lilacrazor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 10:43
by the way, ik heb hem al een paar keer schoon gemaakt met zo'n set, maar heeft niets gebaat..

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:46

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

10 a 15 seconden, ok, maar dit is te gek. Duidelijk kapot, dus terug naar de winkel!

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Verwijderd

Waarschijnlijk is de laser smerig. Maar zo'n schoonmaakset werkt meestal niet goed (pure geldklopperij). Het beste is gewoon nog om dat ding open te schroeven en met wat alcohol en een doekje/ wattenstaafje VOORZICHTIG de lens schoonmaken.

:z

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

En mocht het schoonmaken als hierboven ook niets uitmaken... en je bent ten einde raad en wil het liefst dat apparaat uit het raam keilen.... dan en alleen dan kun je nog eens opzoek gaan naar de potmeters met de texten FOCUS-BIAS en FOCUS-GAIN, die beinvloeden de breedte en intensiteit van de laser.... MAAAARRRRR geheel en al is op eigen risico !!! >:)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• BigEagle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:06
Het raam uit gooien en een ECHT merk kopen! >:) Geintje... Zit er nog garantie op? Je kan inderdaad het beste de lens met alcohol en een wattenstaafje voorzichtig schoonmaken. Of zoeken naar de eerder genoemde potmeters.

Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...

Pagina: 1