• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 22:12
Ik merk de laatste tijd dat er veel ZGAN Dell Latitudes in de V&A staan.
En voor prijzen die eigenlijk veel te laag zijn vergeleken met de nieuwwaarde.
Ik heb er zelf ook 1 gekocht via de V&A. Maar waar komen deze vandaan?

Op dit moment te vinden via zoekopdracht:En meerdere verkochte, ze gaan als warme broodjes.

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 19:04

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Die laatste is raar, hij heeft over QHD (2560x1440) en linked naar een met 1900x1200.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 17:40

Tys

Waar ze vandaan komen weten de kopers. Dell accepteert over het algemeen alleen garantiemeldingen als je kan aangeven op welke (bedrijfs)naam het apparaat staat. Lijkt mij toch wel dat kopers dat ook krijgen te horen of dat de garantie overgedragen wordt. Dat laatste gebeurd vaak niet waardoor je dus met een apparaat eindigt dat onder de garantie valt maar je effectief niets hebt als je niet weet wie het apparaat heeft aangeschaft.

Ik ben ook wel benieuwd naar de herkomst van die dingen, het klinkt allemaal te goed om waar te zijn in veel gevallen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tys op 15-09-2016 20:55 ]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 22:12
Tyson schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:53:
Waar ze vandaan komen weten de kopers. Dell accepteert over het algemeen alleen garantiemeldingen als je kan aangeven op welke (bedrijfs)naam het apparaat staat. Lijkt mij toch wel dat kopers dat ook krijgen te horen of dat de garantie overgedragen wordt. Dat laatste gebeurd vaak niet waardoor je dus met een apparaat eindigt dat onder de garantie valt maar je effectief niets hebt als je niet weet wie het apparaat heeft aangeschaft.

Ik ben ook wel benieuwd naar de herkomst van die dingen, het klinkt allemaal te goed om waar te zijn in veel gevallen.
Garantie bij dell verloopt via de service tag. Dus dat is geen probleem.

Ik dacht ook dat het te goed om waar te zijn was. Maar het apparaat werkt perfect, alles zit er op en aan.
Tot nog toe geen problemen.

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 17:40

Tys

rohaantje schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:59:
[...]

Garantie bij dell verloopt via de service tag. Dus dat is geen probleem.

Ik dacht ook dat het te goed om waar te zijn was. Maar het apparaat werkt perfect, alles zit er op en aan.
Tot nog toe geen problemen.
Bel maar eens op naar Dell voor een garantie aanvraag, zeker voor zakelijke apparatuur krijg je de vraag op welke naam het apparaat staat. Probeer het eens zou ik zeggen. :)

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 08:18
Het zijn verschillende verkopers, sommige met prima beoordelingen. Als je wilt weten waar die laptops vandaan komen, zou je ze gewoon kunnen vragen lijkt me.

Die laatste zou ik persoonlijk aan me voorbij laten gaan
Pagina: 1