Hi allemaal 
Aangezien jullie mij in een oudere topic erg goed hebben geholpen (aankoop Renault Clio RS Sport uit 2001) wil ik nu gaan kijken voor een wat luxere auto.
Qua performance kan er bijna niks tegen de Clio op (prijklasse), maar het vaak rijden over hobbelige wegen en trillende interieur gaan mij meer en meer ergeren.
Nu heb ik al wat onderzoek gedaan voor een goede "replacement", maar toch wil ik jullie mening weten.
Auto's die in mijn ogen vrij luxe zijn voor hun prijs:
- Alfa Romeo GT
- Hyundai Coupe 2.0 (2002 - ??)
- Fiat Stilo Abarth
Bovenstaande vooral luxer (interieur) en hopelijk ook wat fijner om in te rijden. Nu weet ik dat de Fiat Stilo Abarth probleem auto's zijn voor zover ik hoor van iedereen. Die staat ook onderaan mijn lijstje
Iemand die nog een auto (merk) weet die wat luxer is?
Eisen:
- sportieve auto (geen auto die maar 70pk etc heeft)
- luxe interieur/exterieur
- Het liefst hatchback, maar dit hoef niet
- Auto die comfortabel is om in te rijden
- 3500 - 4000 (budget)
Alvast bedankt !
Aangezien jullie mij in een oudere topic erg goed hebben geholpen (aankoop Renault Clio RS Sport uit 2001) wil ik nu gaan kijken voor een wat luxere auto.
Qua performance kan er bijna niks tegen de Clio op (prijklasse), maar het vaak rijden over hobbelige wegen en trillende interieur gaan mij meer en meer ergeren.
Nu heb ik al wat onderzoek gedaan voor een goede "replacement", maar toch wil ik jullie mening weten.
Auto's die in mijn ogen vrij luxe zijn voor hun prijs:
- Alfa Romeo GT
- Hyundai Coupe 2.0 (2002 - ??)
- Fiat Stilo Abarth
Bovenstaande vooral luxer (interieur) en hopelijk ook wat fijner om in te rijden. Nu weet ik dat de Fiat Stilo Abarth probleem auto's zijn voor zover ik hoor van iedereen. Die staat ook onderaan mijn lijstje
Iemand die nog een auto (merk) weet die wat luxer is?
Eisen:
- sportieve auto (geen auto die maar 70pk etc heeft)
- luxe interieur/exterieur
- Het liefst hatchback, maar dit hoef niet
- Auto die comfortabel is om in te rijden
- 3500 - 4000 (budget)
Alvast bedankt !