Vraag

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een week geleden mijn Note 4 naar een reparatie winkel gebracht omdat de telefoon bleef hangen op het samsung scherm en ik hem met geen mogelijkheid aan de praat kreeg.

toen ik vandaag via mijn google account waarmee ik op die telefoon ingelogd ben/was keek naar onlangs gebruikte apparaten, zag ik het volgende staan bij de note4:

Laatst gesynchroniseerd: Vandaag om 04:12 (15 uur geleden)
Model van apparaat
SM-N910F
Browser
Chrome 52.0
Nederland - 31 augustus, 17:10
Laatst gebruikte locatie
Nederland - 15 uur geleden

vandeweek zag ik dit ook al een keer, waarna ik heb gebeld naar de telefoonwinkel om te vragen hoe het ervoor staat met de reparatie. Er werd mij toen verteld dat hij nog niet gemaakt is.
Op basis van de hierboven genoemde gegevens zou ik echter zeggen dat hij het dus WEL doet.

Is dit een onjuiste aanname? Of is de kans groot dat ze me bij de telefoonwinkel voor de gek zitten te houden?

Alle reacties

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Er moet natuurlijk wel getest worden... Maar misschien wel handig om je telefoon remote te wissen en je wachtwoord te wijzigen, zodat er geen gegevens van je rond komen te slingeren. Testen kunnen ze ook prima zonder jouw account.

[ Voor 12% gewijzigd door Room42 op 15-09-2016 20:55 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:54:
Er moet natuurlijk wel getest worden... Maar misschien wel handig om je telefoon remote te wissen en je wachtwoord te wijzigen, zodat er geen gegevens van je rond komen te slingeren. Testen kunnen ze ook prima zonder jouw account.
ik heb in ieder geval mijn wachtwoord gewijzigd en via mijn apparaten geklikt op vergrendelen en wissen, maar dan geeft google de melding dat 'het verzoek verzonden is'.

zou dit voldoende zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ja, volgens mij zal hij, als ie nu weer online komt, zich resetten.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Room42 schreef op donderdag 15 september 2016 @ 21:41:
Ja, volgens mij zal hij, als ie nu weer online komt, zich resetten.
Ja inderdaad. Op het moment dat er weer verbinding komt met het internet. 4G,3G of Wifi zal het apparaat zichzelf leeggooien.