Philips 32PFL5008H/12 wordt warm tot heet aan 1 zijde.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Stevil
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 07:44
Ik heb een Philips 32PFL5008H/12 van 3 jaar oud. Nu viel het mij gisteren op dat de linkerzijde van deze tv erg warm, tot zelfs heet wordt. Het heetst wordt deze links in het midden en de linker bovenhoek. De rest van de tv blijft gewoon koel.

Als ik rond zoek op internet dan kan ik niet vinden of dit normaal is, daarom ook de vraag voorgelegd aan Philips zelf. Dit was hun antwoord:

TV's van Philips zijn ontworpen om geen overmatige warmte te produceren. De temperatuurwaarden van Philips-TV's voldoen aan de officiële internationale veiligheidsnorm (IEC) en zijn geproduceerd conform niveaus die significant onder de toegestane maxima liggen.

De maximumtemperaturen voor de metalen onderdelen van de behuizing liggen onder de toegestane limieten.

Het kan wel zijn dat ze warmer worden als dat men doorgaans verwacht van de televisie. Dit komt echter doordat televisies van tegenwoordig veel meer informatie en processen moeten verwerken als televisies van vroeger.

Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

Hier kan ik dus eigenlijk niets mee. Ik begrijp dat ze aan hun normen voldoen, maar kan het zo zijn dat er wat aan het kapot gaan is, want dit is meer dan warm.

Kan iemand mij hier meer over vertellen?