Vraag

• thomas s
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-07 15:57
Ik zoek een vervanger van mijn honor holly die zeer traag is en na een half uur al aan de lader moet. Ik zoek een snel toestel met een redelijke batterij en goede software support, schermgrootte aantal mij niks uit en dikte ook niet, Android en koptelefoon aansluiting zijn een must. Hij moet rond de 250 euro zijn en het liefst zonder invoerrechten. Ik hoef hem nu nog niet te hebben maar ik ben wel al opzoek

Wat ik al gevonden

Vernee mars: al wel foto's van verschenen maar nog niet uit, hij zal waarschijnlijk niet al te duur zijn
Xiaomi redmi note 4: mooi toestel, hij is nauwelijks ergens te koop maar ik heb de tijd om te wachten
Vernee apollo lite: ook een mooi toestel
Zuk z2:valt onweer 50 euro buiten mijn budget dus moet ik dan nog even sparen maar misschien is dat het waard.

Alvast bedankt voor alle reacties :l

Beste antwoord (via thomas s op 19-09-2016 06:45)

• StanNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-06 00:47
De ( LG Nexus 5X) is een goede telefoon voor een lage prijs. Software support heeft hij zeker, omdat hij mede gemaakt is door Google zelf (de maker van Android). Deze telefoon zal dus altijd als eerste de nieuwste Android-updates krijgen!

De batterij en camera zijn prima en de telefoon is snel. Zodra je zware Games gaat draaien, merk je wel dat het een goedkoop toestel is, maar voor het budget is het een snelle telefoon. Het navigeren door het systeem en het gebruiken van apps zoals WhatsApp of Chrome gaan zeer soepel, omdat de 5X een onaangepaste versie van Android draait. De prijs is momenteel €270, maar de prijs schommelt veel. Als je goed uitkijkt naar aanbiedingen op Tweakers, moet je hem ook wel voor €245 kunnen kopen.

Houd er wel rekening mee dat dit slechts mijn advies is, en dat je nog goed moet kijken naar de specificaties van de telefoon en of die matchen met jouw wensen. Als je nog vragen hebt, kun je die gerust stellen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abbloos
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 10:13
Geen idee of dit is wat je zoekt maar ik heb toevallig net een heeeel goedkoop abonnement afgesloten bij t-mobile afgesloten. 20gb + onbeperkt bellen voor 25e per maand en de hauwei p9 voor 330 euro of 6gb per maand + 120 bel minuten 17,50 per maand en de hauwei p9 voor 330 euro. Hoop dat dit on topic is maar als je nog een abbonoment nodig hebt zou ik zeker hiervoor gaan, is misschien net buiten het budget maar dan heb je wel gewoon nog garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas s
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-07 15:57
Nee sorry ik kan een abonnement niet betalen maar bedankt voor je antwoord :)

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• StanNL
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 05-06 00:47
De ( LG Nexus 5X) is een goede telefoon voor een lage prijs. Software support heeft hij zeker, omdat hij mede gemaakt is door Google zelf (de maker van Android). Deze telefoon zal dus altijd als eerste de nieuwste Android-updates krijgen!

De batterij en camera zijn prima en de telefoon is snel. Zodra je zware Games gaat draaien, merk je wel dat het een goedkoop toestel is, maar voor het budget is het een snelle telefoon. Het navigeren door het systeem en het gebruiken van apps zoals WhatsApp of Chrome gaan zeer soepel, omdat de 5X een onaangepaste versie van Android draait. De prijs is momenteel €270, maar de prijs schommelt veel. Als je goed uitkijkt naar aanbiedingen op Tweakers, moet je hem ook wel voor €245 kunnen kopen.

Houd er wel rekening mee dat dit slechts mijn advies is, en dat je nog goed moet kijken naar de specificaties van de telefoon en of die matchen met jouw wensen. Als je nog vragen hebt, kun je die gerust stellen!