Ik zoek een vervanger van mijn honor holly die zeer traag is en na een half uur al aan de lader moet. Ik zoek een snel toestel met een redelijke batterij en goede software support, schermgrootte aantal mij niks uit en dikte ook niet, Android en koptelefoon aansluiting zijn een must. Hij moet rond de 250 euro zijn en het liefst zonder invoerrechten. Ik hoef hem nu nog niet te hebben maar ik ben wel al opzoek
Wat ik al gevonden
Vernee mars: al wel foto's van verschenen maar nog niet uit, hij zal waarschijnlijk niet al te duur zijn
Xiaomi redmi note 4: mooi toestel, hij is nauwelijks ergens te koop maar ik heb de tijd om te wachten
Vernee apollo lite: ook een mooi toestel
Zuk z2:valt onweer 50 euro buiten mijn budget dus moet ik dan nog even sparen maar misschien is dat het waard.
Alvast bedankt voor alle reacties :l
Wat ik al gevonden
Vernee mars: al wel foto's van verschenen maar nog niet uit, hij zal waarschijnlijk niet al te duur zijn
Xiaomi redmi note 4: mooi toestel, hij is nauwelijks ergens te koop maar ik heb de tijd om te wachten
Vernee apollo lite: ook een mooi toestel
Zuk z2:valt onweer 50 euro buiten mijn budget dus moet ik dan nog even sparen maar misschien is dat het waard.
Alvast bedankt voor alle reacties :l