Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb een iPhone 6 waarvan de home-knop niet werkt dus ik gebruik de homeknop in het scherm. Sinds de update naar 10, kan ik mijn iphone niet meer aanzetten met de powerknop. Ik kan hem daar wel mee uitzetten, dus de knop werkt wel. De telefoon lijkt af en toe ineens aan te gaan. Verder lijkt hij goed te functioneren. MAar zonder home knop is dit een lastig probleem. Ik moet nog even door met deze telefoon dus misschien heeft iemand een oplossing?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb de telefoon al hersteld via iTunes. Dit heeft niet geholpen.

Ik ben benieuwd....

Alle reacties

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-09 15:57
Een mogelijkheid is downgraden en kijken hoe het dan werkt.

Je kan dus downgraden naar de voorlaatste versie van iOS, in dit geval 9.3.5
Apple signeert deze versie momenteel nog omdat iOS 10 net uit is. Dit zal binnenkort ophouden en maakt downgraden niet meer mogelijk. Dan zit je dus vast op iOS 10.

Downgraden is geen lastig proces. Dit zal je even moeten opzoeken via Google of YouTube.

De vraag is dan of de powerknop het wel weer doet. :)

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:45
Ik zou eens een backup maken via iTunes of iCloud en hierna de telefoon eens opnieuw voorzien van iOS via iTunes. Tijdens het configureren zet je nog geen backup terug en sla je de iCloud stappen over.

Test hierna eens je telefoon. Werkt het nu naar behoren dan kun je de telefoon nogmaals opnieuw instellen via "wis alle inhoud en instellingen". Hierna kom je opnieuw in het configuratie deel en kun je je backup terug zetten. Test hierna de telefoon opnieuw.