Anoniem: 688494

Topicstarter
Hallo. Sinds gisteren heb ik een nieuwe laptop in gebruik (http://www.mediamarkt.nl/...p-15-ay035nd-1455708.html). Nu zit hier ook een videokaart in en wil ik deze dan ook graag gebruiken mede met mijn Xbox 360 controller. Bij deze controller zit een kabel, ik speel dus met draad en niet met receiver.

Ik krijg hem alleen niet zo ver dat hij verbindt met de Microsoft Xbox Accessoire Status. De oplader werkt wel maar ik krijg geen bereik. De controller blijft maar zoekende naar mijn computer en kan hem niet verbinden.

Heb hem al verschillende keren verwijderd uit de hardware maar in mijn configuratiescherm wordt hij dan ook aangegeven als onbekende hardware onder de naam; Xbox 360 Wireless Controller via Play & Chargekit. Ik heb de drivers al enkele keren opnieuw geselecteerd en verschillende Youtube filmpjes bekeken maar ik om er echt niet uit..

Hopelijk kan hier iemand mij helpen met dit probleem _/-\o_ .

Alvast bedankt!

Haasder }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:30
Ook al eens een andere USB poort geprobeerd?

http://support.xbox.com/e...ntroller-for-windows-help
USB port troubleshooting

The Xbox 360 Controller for Windows needs a powered USB port. If the controller is not working correctly, try changing it to a different USB port. Avoid using USB hubs or the front ports on a PC. Unpowered hubs or ports might not provide enough power for the controller. For best results, plug the controller into another USB port on the back of the computer.

Typically, the ports on the back of a computer are powered ports. Ports on the front of the computer may not be powered ports. An external USB hub doesn’t provide powered ports if it doesn’t have its own separate power supply or AC adapter.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-07 20:43
Eigenlijk heb je dus een wireless X360 controller en de kabel die je hebt is alleen een laadkabel.
Je moet dus een Wireless receiver kopen voor de X360.
Via deze kabel ga je nooit je X360 controller werkend krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

xbox Controller + laadkabel != bedrade controller.

Bedraad bestaat ook, maar als je een hebt die wireless werkt heb je een receiver nodig.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Anoniem: 688494

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, klinkt inderdaad logisch als je het zo zegt! |:(

De bedoeling was goed maar de uitvoering wat minder, dan maar een receiver bestellen... Of zouden jullie kiezen voor een andere controller? (Niet van de Xbox).

Bedankt voor jullie reactie's!

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 688494 op 15-09-2016 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Heb beiden, als je geen wireless nodig hebt is de wired merkbaar lichter, stabieler en zit je nooit zonder stroom.
Voor op de bank gebruik ik de wireless, maar daar zou ik nooit comptetieve multiplayer mee spelen door disconnects
Pagina: 1