| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 345,95 | € 345,95 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 171,- | € 171,- |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 69,80 | € 69,80 |
| 1 | Arctic Freezer i32 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Corsair RM650x | € 103,95 | € 103,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 798,55 | |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik game voornamelijk, van alles wat, FPS, RPG, RTS. Ik ben wel een beetje en graphics freak mik op 60 fps maar een RPG mag ook tegen de 40 aan zitten voor wat meer eye candy
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-700 E zet em zelf wel in elkaar
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja ik heb een 980TI MSI 6G gaming edition gold, een een samsung SSD pro ben het specifieke type ff kwijt maar hij is behoorlijk nieuw 500Gig , toetsenbord, muis, en schermen heb ik allemaal
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Processor, voeding, moederbord, cooling, geheugen, case( coolermaster Mastercasepro 5 lijkt me degelijk)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst Intel, neig in de richting van de 6700k, MSI heb ik goede ervaringen mee, maar sta open voor suggesties, vooral welk moederbord ik moet nemen in combinatie met de 6700K vind ik lastig, wel eentje met onboard sound en netwerk kaart, wifi is leuk maar geen vereiste
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede airflow en cooling, door gebrek aan ruimte staat de pc helaas in de zelfde kamer als de droger, kan erg warm worden in de zomer, niet ideaal maar is helaas niet anders. Ook vind ik het niet erg om een PSU te hebben die iets te zwaar is om in de toekomst mogelijk SLI te doen
Ga je overklokken?
Ja overklokken vindt ik leuk om een beetje mee te spelen, voornamelijk ook om de levensduur van het systeem een beetje een boost te geven, niks extreems met stikstof ofzo
Wat verwacht je van ons?
Advies en feedback. Is mijn budget realistisch?.Ik denk zelf van wel aangezien ik al een goede grafische kaart heb. Ik heb geen pcsavy people in mijn omgeving waar ik dit soort dingen mee kan bespreken en haal mijn informatie voornamelijk van youtubers zoals Linus techtips en JayZTwoCents of arstechnica.com. Het is tenminste 10 jaar geleden dat ik zelf een pc in elkaar heb gezet dus ben wat roestig en heb ook geen idee wat de beste sites zijn in Nederland om onderdelen te bestellen.
Bij voorbaat dank.
Edit
Eigen opzet gemaakt.
Mijn keuzen voor het MB maakt dat ik over mn budget heen ga, graag suggesties voor een alternatief.
[ Voor 35% gewijzigd door Coryus op 15-09-2016 15:10 . Reden: eigen opzet toegevoegd ]