Hoi mede-tweakers.
Ik kijk al een eeuwigheid hier op het forum maar dit is een primeurtje.. Mijn aller eerste post! Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met een mooi nieuw systeem.
Maak momenteel gebruik van een "MSI GE62 6QD-006NL Apache Pro"
15,6 inch
I7 6700 HQ
128GB SSD
1TB HDD
NVIDIA GTX 960M (2GB)
16GB DDR 4
Ik ben betreft systemen en mogelijkheden echt een n00b dus hoop dat jullie mij kunnen helpen met het systeem. Ook moet ik vermelden dat ik behoorlijk dyslectisch ben dus mijn excuses daarvoor!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe games spelen zoals BF1, The Divsion, Overwatch en games van 2015 <. En natuurlijk voor het huis, tuin en keukengebruik.
Nieuwe games als kan ultra en anders op high op 1080P steady 60 FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000,-
(exclusief verzendkosten)
€11 a 1200 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis en headset neem ik mee
Moet ook nog een monitor en keyboard aanschaffen.. Echter is dat exclusief de prijs van het systeem zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
500GB SSD
1 GTX 1060 en wellicht in de toekomst 1 GTX1060 extra? Of is dit heel raar wat ik nu zeg?
Als mogelijk wil ik ook wel gebruik kunnen maken van WIFI via mijn systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA.. Waarom? Geen idee...
Heb je andere merken en kan dit goed onderbouwd worden waarom deze eventueel net zo goed/beter is dan sta ik daar natuurlijk voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Redelijk stil systeem met een dichte kast! Wil dus geen rode lichten, open kast e.d.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een systeem dat redelijk future proof is.. Nu weet ik dat, dat onmogelijk is in deze wereld maar wil niet met 1 a 2 jr met een klote systeem zitten. Zoals ik al aangaf mijn streef bedrag is 1000€ maar mocht het 1 a 200 € duurder worden dan is dat niet anders.
Ik zou graag het systeem willen vergelijken met mijn huidige laptop (waar ik hopelijk nog 900€ oid voor krijg)
Is het mogelijk om in de toekomst een extra 1060 kaart toe te voegen en heeft dat, dan ook daadwerkelijk veel zin?
Zoals al aangegeven.. Gewoon een dichte kast zonder teveel poes, pas.
Ik kijk al een eeuwigheid hier op het forum maar dit is een primeurtje.. Mijn aller eerste post! Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen met een mooi nieuw systeem.
Maak momenteel gebruik van een "MSI GE62 6QD-006NL Apache Pro"
15,6 inch
I7 6700 HQ
128GB SSD
1TB HDD
NVIDIA GTX 960M (2GB)
16GB DDR 4
Ik ben betreft systemen en mogelijkheden echt een n00b dus hoop dat jullie mij kunnen helpen met het systeem. Ook moet ik vermelden dat ik behoorlijk dyslectisch ben dus mijn excuses daarvoor!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe games spelen zoals BF1, The Divsion, Overwatch en games van 2015 <. En natuurlijk voor het huis, tuin en keukengebruik.
Nieuwe games als kan ultra en anders op high op 1080P steady 60 FPS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000,-
(exclusief verzendkosten)
€11 a 1200 max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis en headset neem ik mee
Moet ook nog een monitor en keyboard aanschaffen.. Echter is dat exclusief de prijs van het systeem zelf.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
500GB SSD
1 GTX 1060 en wellicht in de toekomst 1 GTX1060 extra? Of is dit heel raar wat ik nu zeg?
Als mogelijk wil ik ook wel gebruik kunnen maken van WIFI via mijn systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
NVIDIA.. Waarom? Geen idee...
Heb je andere merken en kan dit goed onderbouwd worden waarom deze eventueel net zo goed/beter is dan sta ik daar natuurlijk voor open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Redelijk stil systeem met een dichte kast! Wil dus geen rode lichten, open kast e.d.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een systeem dat redelijk future proof is.. Nu weet ik dat, dat onmogelijk is in deze wereld maar wil niet met 1 a 2 jr met een klote systeem zitten. Zoals ik al aangaf mijn streef bedrag is 1000€ maar mocht het 1 a 200 € duurder worden dan is dat niet anders.
Ik zou graag het systeem willen vergelijken met mijn huidige laptop (waar ik hopelijk nog 900€ oid voor krijg)
Is het mogelijk om in de toekomst een extra 1060 kaart toe te voegen en heeft dat, dan ook daadwerkelijk veel zin?
Zoals al aangegeven.. Gewoon een dichte kast zonder teveel poes, pas.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 227,- | € 227,- |
| 1 | MSI B150A GAMING PRO | € 104,89 | € 104,89 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 281,49 | € 281,49 |
| 1 | Antec NSK3100 | € 36,45 | € 36,45 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR21N15D8K2/16 | € 72,80 | € 72,80 |
| 1 | Antec HCG-520M | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 500GB | € 125,95 | € 125,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 917,58 | |