Budget game pc.
Beste tweakers!. In het verleden heb ik het een en ander aan game pc's gehad.. Nu speel ik eigelijk alleen nog maar diablo 3, Diablo 2 . league of legends en af en toe h1z1, zoals je ziet zijn dit grafisch geen toppers maar wel voor mij hele leuke spellen. en eigelijk heb ik zoiets van als ik BF1 wil spelen in okt dan koop ik hem wel voor mijn playstation 4. nu heb ik een computer samen gesteld en vraag ik me af wat jullie hier van denken en kan er wat verbeterd worden. even ter informatie ik ben AMD gekkie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen. Diablo 3, H1z1, Wow, Diablo 2. league of legends. geen grafische toppers lekker makkelijk systeempje
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen toetsenbord muis en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is de voeding die er bij zit genoeg?.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
FM 2 amd
Ga je overklokken?
Ben tevreden met standaard instellingen?
Wat verwacht je van ons?
hoe zal het draaien? en word het niet te warm met deze kast? ook de voeding is die genoeg voor dit systeem? kan ik later nog een R7 250 bij doen voor wat meer power? en werkt de APU direct of moet je dit aan zetten?
producten staan blijkbaar boven in. hoe dat kan weet ik ook niet
APU : AMD a-10 7870
mobo : MSI A68HM-P33 V2
case : LC-Power 2003MB
Ram : Crucial CT102464BA160B
power : Corsair VS550
Hdd: Kingston SSDNow UV400 240GB
Beste tweakers!. In het verleden heb ik het een en ander aan game pc's gehad.. Nu speel ik eigelijk alleen nog maar diablo 3, Diablo 2 . league of legends en af en toe h1z1, zoals je ziet zijn dit grafisch geen toppers maar wel voor mij hele leuke spellen. en eigelijk heb ik zoiets van als ik BF1 wil spelen in okt dan koop ik hem wel voor mijn playstation 4. nu heb ik een computer samen gesteld en vraag ik me af wat jullie hier van denken en kan er wat verbeterd worden. even ter informatie ik ben AMD gekkie
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen. Diablo 3, H1z1, Wow, Diablo 2. league of legends. geen grafische toppers lekker makkelijk systeempje
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond 350
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen toetsenbord muis en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Is de voeding die er bij zit genoeg?.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
FM 2 amd
Ga je overklokken?
Ben tevreden met standaard instellingen?
Wat verwacht je van ons?
hoe zal het draaien? en word het niet te warm met deze kast? ook de voeding is die genoeg voor dit systeem? kan ik later nog een R7 250 bij doen voor wat meer power? en werkt de APU direct of moet je dit aan zetten?
producten staan blijkbaar boven in. hoe dat kan weet ik ook niet
APU : AMD a-10 7870
mobo : MSI A68HM-P33 V2
case : LC-Power 2003MB
Ram : Crucial CT102464BA160B
power : Corsair VS550
Hdd: Kingston SSDNow UV400 240GB
[ Voor 7% gewijzigd door ilosoxx op 14-09-2016 23:28 ]