Toon posts:

loginscript windows 2000 Ad. Serv.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na het beheren van een aantal NT4 servers is het tijd geworden om er eentje om te bouwen tot 2000 bak in een test omgeving.

Heel naief ben ik ervan uitgegaan dat de login scripts van NT4 gewoon werken onder 2000. Wat ik vergeten was is dat de NT4 scripts geschreven zijn voor KIX en het is nu de bedoeling dat KIX NIET meer gebruikt gaat worden.

Nu moet ik dus een compleet nieuw script schrijven voor Windows 2000
zou iemand zo vriendelijk willen zijn om een voorbeeld script (of een link) te willen posten om mij op weg te helpen.

MVG, Triesto

Verwijderd

Waarom geen KIX, login script van Win2000 is net zo brak als van NT4

• Rtificial
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 16:46

Rtificial

as fake as can be

KIX werkt prima onder 2000 dus waarom omswitchen naar het 2000 login script, dat niet eens dezelfde functionaliteit biedt?

"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:42

beerns

it is I, Leclerc

sterker nog. Er wordt op dit moment door die gozer van microsoft benelux gewerkt aan een nieuwe versie. 2001 gaat ie volgens mij heten. Je kunt beta's downen!
zoek maar op KIX
Met verbeterde functionaliteit voor win2000

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

Kix roelt!! http://kixtart.org

Ik gebruik het ook in me 2000 netwerkje, werkt as un ( . ) . )

Mijn iRacing profiel

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Je kunt natuurlijk een Windows Scripting Host script gebruiken... kun je kiezen uit VBScript of JScript....

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Pagina: 1