Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om te gaan gamen op 1440p met dit systeem en ik ga windows 10 draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro heb ik exclusief videokaart over voor dit systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk weet ik precies wat ik wil. Dit is een laatste check voordat ik em hopelijk vanavond nog bestel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel/Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het systeem nog beter kan in deze behuizing, dan hoor ik dat graag. Er is nog geen videokaart geselecteerd maar die gaat over 2 maandjes worden besteld. Dit systeem word gekocht met een budget van werk (680 euro), vandaar dat ik die videokaart nog even achterwege laat (die ga ik zelf kopen)
Wat verwacht je van ons?
Is dit systeem klaar om te bestellen of is er nog iets wat beter kan voor dit bedrag?
Ik ben van plan om te gaan gamen op 1440p met dit systeem en ik ga windows 10 draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro heb ik exclusief videokaart over voor dit systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk weet ik precies wat ik wil. Dit is een laatste check voordat ik em hopelijk vanavond nog bestel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel/Nvidia.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het systeem nog beter kan in deze behuizing, dan hoor ik dat graag. Er is nog geen videokaart geselecteerd maar die gaat over 2 maandjes worden besteld. Dit systeem word gekocht met een budget van werk (680 euro), vandaar dat ik die videokaart nog even achterwege laat (die ga ik zelf kopen)
Wat verwacht je van ons?
Is dit systeem klaar om te bestellen of is er nog iets wat beter kan voor dit bedrag?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 202,95 | € 202,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI | € 103,50 | € 103,50 |
| 1 | Fractal Design Node 202 | € 84,49 | € 84,49 |
| 1 | Noctua NH-L9i | € 39,40 | € 39,40 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair SF450 | € 85,50 | € 85,50 |
| 1 | Samsung 750 EVO (retail) 250GB | € 69,90 | € 69,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 651,69 | |