Ik ben sinds kort verhuisd en kan in mijn nieuwe woning alleen ADSL binnenkrijgen. Ik heb een bovenwoning en blijkbaar was er in het verleden ruzie tussen de buren over het internet. Want naar de onderburen ligt alleen kabel en naar mij alleen ADSL. Dit komt allemaal in de meterkast beneden binnen.
Hier een foto van het KPN kastje:

Hier een foto van het kastje waar nu twee kabels van het kpn kastje naartoe gaan: (de kabel die hieraan zit gaat naar mijn woonkamer)

Hier een foto van hoe het binnenkomt in de woonkamer:

Ik krijg dus momenteel internet op mijn telfort modem door de dsl kabel in één van de uitgangen op de laatste foto te steken. Is er ergens iets mis met de bedrading?
Ik heb ook nog een anders kastje van telfort gekregen, moet ik de laatste foto hierdoor vervangen?:

Bij voorbaat dank voor jullie hulp
Hier een foto van het KPN kastje:

Hier een foto van het kastje waar nu twee kabels van het kpn kastje naartoe gaan: (de kabel die hieraan zit gaat naar mijn woonkamer)

Hier een foto van hoe het binnenkomt in de woonkamer:

Ik krijg dus momenteel internet op mijn telfort modem door de dsl kabel in één van de uitgangen op de laatste foto te steken. Is er ergens iets mis met de bedrading?
Ik heb ook nog een anders kastje van telfort gekregen, moet ik de laatste foto hierdoor vervangen?:

Bij voorbaat dank voor jullie hulp
[ Voor 3% gewijzigd door Weysboy op 14-09-2016 20:28 ]