DNS + Host met free trial periode?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ONiel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-06 21:16
Hey

Ik heb een domein-naam en webhoster nodig voor een klein studentenbedrijf.
Ik heb One.com geprobeerd, maar ik vind hun service tot nu toe extreem onprofessioneel, en het opzetten is niet eens fatsoenlijk gedigitaliseerd.

Dus ik vroeg me af,
kent iemand een DNS + hoster, die ofwel:
Een korte periode gratis geeft,
waarbij je kan betalen na een maand,

Of een DNS waarmee we redelijk goedkoop (€<50 per jaar) onze domeinnaam mee kunnen opzetten, en dan een gratis webhoster die custom domeinnamen toelaat?

We hebben onze financiële structuur nog niet opgezet, daarmee.

Bedankt.

[ Voor 15% gewijzigd door ONiel op 14-09-2016 18:14 ]

Alle reacties

• RobinF
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 04-10 19:21
Bij TransIP (en als het goed is alle Nederlandse hosting partijen) kan je beroep doen op je heroepingsrecht):
Uiteraard staan we 100% achter onze producten, maar als je aanschaf toch niet geheel bij je wensen aansluit dan kan je binnen 14 dagen gebruikmaken van het herroepingsrecht voor particuliere consumenten. Op die manier kan je de bestelling binnen 14 dagen annuleren zolang het geen maatwerk betreft.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht is het van belang dat je TransIP op de hoogte stelt van je beslissing de overeenkomst te herroepen. Dit moet via een ondubbelzinnige verklaring en kan je doen door het modelformulier naar ons op te sturen per post of per e-mail via support@transip.nl.

Een snellere methode is door ons een bericht te sturen via de knop 'Contact' in je controlepaneel nadat je op het controlepaneel bent ingelogd. Hierbij is er geen bijlage nodig. Je kan dan schriftelijk aangeven dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht en je de dienst per direct wilt opzeggen.

Zodra we bericht hebben ontvangen dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, zullen de diensten per direct worden opgeheven en zal alle eventuele data en instellingen komen te vervallen. Wanneer je betaald hebt met IDEAL dan zullen wij de kosten voor het product binnen 14 dagen naar je terugboeken. Wanneer de kosten zijn geïncasseerd via automatische incasso dan kun je kosten zelf bij je bank storneren.

Zodra wij hiervan een melding van de bank ontvangen stuurt ons systeem automatisch een bericht naar het e-mail adres dat bij je Account staat opgegeven. Op dat moment kun je contact met ons opnemen via de knop 'Contact' in je controlepaneel zodat wij vervolgens de factuur kunnen aanpassen.
Ik weet zo 1 2 3 niet hoe het met je domein naam zit als je annuleert maar dat kan je eventueel even uitzoeken.

DNS kan sowieso bij TransIP (en ook voor minder dan 50€ in het jaar)

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-10 23:56
Cloudflare voor DNS?

[ Voor 29% gewijzigd door sanderdw op 14-09-2016 18:27 ]

Verwijderd

Bijvoorbeeld Hostinger voor eenvoudige gratis hosting zonder reclame en Cloudflare voor je DNS.