Toon posts:

p3 750 in ABIT bx6 rev 1.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand ook of de BX6 rev 1.0 ZEKER geschikt is voor p3 750, want abit garandeert tot p3 600mHz, hoet zit het met naam shit etc, kan dat ding niet terug geven bij die hokkie tokkie toko

heeft iemand zelf ook dus een snellere cpu dan volgens leverancier abit in zijn ABIT BX6 rev 1.0 board kan wordt ondersteunt

Verwijderd

Ik heb mijn p3 700@933 erin gehad maar die liep op 933 niet totaal stabiel. Dat kan aan de slotket gelegen hebben, want ik heb een fcpga exemplaar. In mijn cusl2 loopt ie een stuk beter, zie sig en ico.

• Martinus_E
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Martinus_E

Suck on my Boomstick...

De oude ABit BX6 ondersteund naar mijn weten geen Coppermines. Die genoemde 600 is nog de oude Katmai (512kb) die op 2V loopt. Je maakt wel een kans met een slotket (in geval van FC-PGA) waar je handmatig de voltage kan instellen op bijv 1.8V. Jammer dat je niet een BX6-2.0 hebt.

Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ej jo, dit topic is vrplaatst naar eh eh oei -> [url="/listtopics.php/7"]Processors & Mobo's[/url] ;)