Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• RedFeather
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23-09 13:47
Hey hallo! :)

Sinds ik een nieuwe pc heb vond ik het ook wel tijd voor een nieuwe monitor. Ik heb op het moment 2x 24" schermpjes van LG maar deze zijn me iets te klein.. En gezien ik er in dit geval maar 1 kan gebruiken om op te gamen...

Het budget wat ik ongeveer heb vast gesteld is denk ik wel 500 euro. (Gezien dat de duurste hier van kost..)
Nu is het zo dat ik naar de volgende 2 monitoren zat te kijken:
BenQ Zowie XL2730 Rood, Zwart - pricewatch: BenQ Zowie XL2730 Rood, Zwart
BenQ XL2730Z Rood, Zwart - pricewatch: BenQ XL2730Z Rood, Zwart

De specificaties zijn nagenoeg het zelfde. Prijs immers ook. De XL2730Z heeft alleen FreeSync. Heb wat dingen nagelezen over FreeSync maar weet niet of het echt waard is. Men zegt, als je een AMD GPU hebt wel.

Ik heb de volgende GPU in mijn computer zitten:
Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming - pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
(Dit is dus geen AMD haha)

Qua merken ben ik niet heel specifiek. Heb vroeger wat ACER gehad. Dit vond ik persoonlijk nogal troep. De LG's die ik nu heb ook een beetje in een opwelling gekocht maar langer gehouden dan dat ik dacht te houden haha :F

Ik zou het zeer op prijs stellen als mensen mij hier enig advies over kunnen geven. _/-\o_
En al heb je iets van, dude dit is echt troep. Ik zou voor dit gaan (met ongeveer zelfde budget) .. laat het dan ook even wetn!

Thanks! :D

Apple iPhone XS HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True