Mijn vraag
Ik wil graag mijn TeamSpeak V3 server van buiten ons netwerk benaderen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
KPN Experiabox V10
Sitecom X8 AC1750
TeamSpeak server
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een teamspeak server opgezet welke werkt, van binnen mijn netwerk kan ik deze benaderen.
Deze link heb ik geprobeerd te volgen (met uiteraard een TS server ipv een disk station)
Ik heb de handleiding gevolgd maar loop vast op punt 9, het IP adres van de TS server omdat hier de switch nog tussen zit.
De opstelling
Experiabox - Sitecom (IP:192.168.0.1) - TS server (IP: 192.168.0.103)
Mogelijk probleem
De handleiding gaat er vanuit dat de NAS/TS server direct op de Experiabox is aangesloten en daarom vanuit de Experiabox via IP: xxx.xxx.xxx.xxx te benaderen is. In mijn geval zit er een switch tussen die zelf IP adressen uitdeeld.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn TS server van buitenaf kan benaderen?
Ik wil graag mijn TeamSpeak V3 server van buiten ons netwerk benaderen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
KPN Experiabox V10
Sitecom X8 AC1750
TeamSpeak server
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een teamspeak server opgezet welke werkt, van binnen mijn netwerk kan ik deze benaderen.
Deze link heb ik geprobeerd te volgen (met uiteraard een TS server ipv een disk station)
Ik heb de handleiding gevolgd maar loop vast op punt 9, het IP adres van de TS server omdat hier de switch nog tussen zit.
De opstelling
Experiabox - Sitecom (IP:192.168.0.1) - TS server (IP: 192.168.0.103)
Mogelijk probleem
De handleiding gaat er vanuit dat de NAS/TS server direct op de Experiabox is aangesloten en daarom vanuit de Experiabox via IP: xxx.xxx.xxx.xxx te benaderen is. In mijn geval zit er een switch tussen die zelf IP adressen uitdeeld.
Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik mijn TS server van buitenaf kan benaderen?