Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met deze computer gaan gamen (minecraft/csgo).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn computer mag maximaal €800 kosten inclusief toetsenbord en muis en die wil ik gaan laten bouwen en bestellen bij azerty maar als ik er iets overheen moet is dit niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks en daarom wil ik ook een toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik niet veel nodig heb en daarom wil ik graag maar een videokaart en denk ik dat ik aan een 550 watt voeding genoeg heb ook twijfel ik of ik een ssd nodig heb of niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren mijn enige eis is dat het op elkaar past.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb niet veel eisen alleen dat het systeem goed moet werken met minecraft en csgo en windows wil ik graag als besturingssysteem.
Ga je overklokken?
ik twijfel om dit te laten doen maar als de games goed draaien zonder overklokken dan vindt ik het niet nodig alleen wil ik graag weten of mijn processor koeler goed genoeg is om mijn processor te overklokken als ik toch besluit dit te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen krijgen hoe ik het beste systeem kan bouwen van mijn budget (€800) die de games die ik wil spelen (minecraft/csgo) kan draaien.
Ook heb ik al een opzet gemaakt van wat ik denk nodig te hebben en ben ik benieuwd of dit goed is?
Alvast bedankt
Ik wil met deze computer gaan gamen (minecraft/csgo).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn computer mag maximaal €800 kosten inclusief toetsenbord en muis en die wil ik gaan laten bouwen en bestellen bij azerty maar als ik er iets overheen moet is dit niet erg.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niks en daarom wil ik ook een toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik niet veel nodig heb en daarom wil ik graag maar een videokaart en denk ik dat ik aan een 550 watt voeding genoeg heb ook twijfel ik of ik een ssd nodig heb of niet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merkvoorkeuren mijn enige eis is dat het op elkaar past.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb niet veel eisen alleen dat het systeem goed moet werken met minecraft en csgo en windows wil ik graag als besturingssysteem.
Ga je overklokken?
ik twijfel om dit te laten doen maar als de games goed draaien zonder overklokken dan vindt ik het niet nodig alleen wil ik graag weten of mijn processor koeler goed genoeg is om mijn processor te overklokken als ik toch besluit dit te doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag advies willen krijgen hoe ik het beste systeem kan bouwen van mijn budget (€800) die de games die ik wil spelen (minecraft/csgo) kan draaien.
Ook heb ik al een opzet gemaakt van wat ik denk nodig te hebben en ben ik benieuwd of dit goed is?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 178,50 | € 178,50 |
| 1 | Asus H110M-K D3 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Gigabyte GV-N950OC-2GD | € 148,50 | € 148,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Zalman T2 Plus | € 23,- | € 23,- |
| 1 | Asus VS247HR Zwart | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home DE 1u 64bit OEM | € 92,25 | € 92,25 |
| 1 | Cooler Master TX3 i | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Logitech MK120 | € 18,55 | € 18,55 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR16R11S4/8I | € 32,50 | € 32,50 |
| 1 | LG GH24NSD1 Zwart Zwart | € 11,82 | € 11,82 |