Toon posts:

Admins of Modderators actief op dit forum?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop dat dit stukje Forum, erg word verwaarloost .Mensen vragen om hulp of het verwijderen van foutieve slechte beoordelingen of andere hulpbehoevende zaken.

Mijn beleving De Admins reageren niet of kijken niet in dit forum.

Mischien hebben jullie geen zicht hierin of is het teveel hebben jullie het te druk? Is mischien een misverstand. :o

in iedergeval ik ben wel blij met jullie mooie website ! Top klasse alleen dit forum krijgt te weinig liefde O+ van jullie. _/-\o_

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Volgens mij zijn ze hier weldegelijk actief, maar dat 't soms wat langer duurt, voordat er een reactie komt... tja, 't is vrijwilligerswerk en ze hebben ook nog een leven, dat hoop ik althans voor ze ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet negatief bedoelt hoor, neem me niet kwalijk als dat zo lijkt.

Ik wist niet dat de hoofd admins hier vrijwilligers werk doen. Het is ook wel behoorlijk druk hierzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ja het is vrijwilligerswerk en nee, ik kom er niet aan toe om elke dag in dit forum te kijken. Daarnaast hebben de meeste verzoeken niet zo veel haast, ook omdat er vaak eerst onderling overeenstemming bereikt moet worden. En verschillende verzoeken kosten ook veel tijd omdat we de hele onderlinge communicatie moeten doorspitten om te zien wie er gelijk heeft. We kijken er dus echt wel naar, het kan echter soms even duren. Mocht je nou echt een super spoedje hebben, stuur dan even een DM.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.