Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

17 inch allrounder voor rond de 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:01
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Allround werk, films kijken en indien mogelijk gamen.
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen? Windows 10. Laptop zal als vervanger van desktop gebruikt gaan worden.

Wat is je budget?
1000 tot 1100 euro
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

[b]Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren[/b
Geen Acer of Medion. Ik wil een stevige laptop die lang meegaat]
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

Ik ben op zoek naar een snelle desktopvervanger met een ssd en grote hd.17 inch. Ik wil er lang mee vooruit kunnen. Er zullen spelletjes op gespeeld worden. Medium setting zijn voldoende. Ik zoek eigenlijk een i7 met een gtx 960. Maar vind 1200 nog te veel geld.

Vraag: nu de 1000 serie van Nvidia uit is, zullen de prijzen van de laptops met 900 serie nog wat dalen?

Verwijderd

De MSI GL72 6QF-408BE heeft wat je vraagt, maar is iets boven je budget.
pricewatch: MSI Gaming Series GL72 6QF

Verwijderd

Dit voldoet aan je eisen op een grote HDD na (je kunt voor het prijsverschil een goede externe kopen?):

pricewatch: HP Pavilion 17-ab005nd

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2016 12:54 ]

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-11 15:23
Deze misschien? pricewatch: Asus VivoBook Pro N752VX-GC089T je kunt ook versie's vinden met enkel hd die zijn iets goedkoper. Hij heeft een IPS scherm wat echt super is.