Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!
Naar mijn weten zit dit al vanaf het begin in Windows 10. Niet iets van de laatste tijd dus.
Mijn tweakblog: http://johan9711.tweakblogs.net/
Dat is niet nieuw idd... Volgens mij wordt dit bij de setup zelfs gevraagd als ik het me goed herinner (en je niet voor Express kiest)
Ik had er ook opeens last van, volgens mij is er met een update wat veranderd...
Dit zit al sinds de RTM versie in Windows 10, maar kennelijk gebeurt het niet vaak. Je kan dit uitzetten in de eigenschappen van je Start Menu.
Ga naar Instellingen en kies voor "Persoonlijke Instellingen". Kies voor de optie "Start". Je zal daar wat schuifbalken zien. Je moet de optie "Af en toe suggesties weergeven in Start" naar uitzetten. Probleem opgelost.
Ga naar Instellingen en kies voor "Persoonlijke Instellingen". Kies voor de optie "Start". Je zal daar wat schuifbalken zien. Je moet de optie "Af en toe suggesties weergeven in Start" naar uitzetten. Probleem opgelost.