Activatielock verwijderen op iphone 6s

Pagina: 1
Acties:
  • 283 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• be3a18
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 17:29
Beste tweakers,

het oplossen van een activation lock bij een iPhone 6s schijnt onmogelijk te zijn bij een telefoon die je tweede hands koopt en waarbij de eerste eigenaar de telefoon als vermist heeft opgegeven bij Apple. Ik weet via een zoektocht op dit forum dat Apple hier heel streng in is, ook als je kunt aantonen dat je de tweede hands telefoon legaal gekocht hebt. Echter, ik kwam onderstaande website tegen. Werkt via IMEI nummer. Bedrijf beweert dat ze de lock kunnen 'oplossen'. Iemand enig idee of ik hier $40 aan kan uitgeven?

*snip*

[ Voor 7% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:05
Dus ik ben de kwaadste niet. Ik google even jouw link. Zou het niet doen. Als je wil weten waarom moet je even die website inrammelen in Google. iets met eigen inzet

[ Voor 0% gewijzigd door __R__ op 13-09-2016 22:22 . Reden: taalvaut ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als niemand dit kan, waarom zou één website dit dan wel kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

We gaan je hier niet helpen met het omzeilen van beveiligen, of het aanbevelen van allerlei louche zaken. Activation Lock is prima door de eigenaar uit te schakelen. Dit topic gaat derhalve op slot.

[ Voor 28% gewijzigd door Daedalus op 13-09-2016 22:30 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.