I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vraag
Alle reacties
Alleen met downloads. In het dagelijks werk (Telegram, e-mail, youtube, internetten) zal het niet echt opvallen.miicker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:47:
[...]
Mijn vraag of dit snelheidsverschil nou echt merkbaar zal zijn,
KPN, denk ik.en welke provider heeft de beste dekking/is volgens jullie het beste?
[ Voor 93% gewijzigd door Room42 op 13-09-2016 22:00 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
*knip*Room42 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:53:
KPN, denk ik.
[ Voor 38% gewijzigd door rens-br op 14-09-2016 08:11 ]
Verwijderd
Waar ga je het voor gebruiken? In het algemeen zul je qua snelheid weinig merken. Het zal bij streamen gaan om seconden, wellicht zelfs nog minder.
Welke provider voor jou persoonlijk het beste is afhankelijk waar je woont of vaak bent. Ik heb al jaren T-Mobile en ben meer dan tevreden hier in Zuid-Limburg. Andere mensen in Friesland schieten T-Mobile af en zweren bij KPN.
Wat is je postcode? En heb je al eens de dekkingskaarten en/of kaarten op 4gmasten bekeken? Wat concludeer je daar uit?
Btw, de snelheid bij T-Mobile is ook 150Mb/s
Op dit moment heb ik trouwens Vodafone.
Mijn werk ligt in Amsterdam, maar op al die plaatsen is bereik denk ik vrij irrelevant.
Wat je ook kan doen is van alle drie de providers een prepaid sim halen en zo gaan kijken welke het beste bereik heeft. Verder kan je over alle drie de providers veel vinden in hun eigen topics.
Een los topic met deze vraag erin lijkt me dan ook weinig toegevoegde waarde hebben op de al bestaande topics.
Dit topic is gesloten.