Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hai allemaal,

Ik ben geïnteresseerd om een abo te nemen.
Echter is de website zo complex dat ik er geen moer van begrijp.

Ik wil beginnen met Microsoft Windows Server....stap 1 babysteps....

Link:
https://www.cbtnuggets.co...-training/microsoft-cloud

Alleen zie ik links zoveel dingen staan, ik heb geen flauw idee waar ik moet beginnen. Waarom is dit niet beginnersfriendelijk gemaakt? Met andere vakken hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:23

St@m

@ Your Service

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:53
Ik gebruik CBTNuggets al jaren. Prima onderdeel om je voor te bereiden op het examen.
Echter denk ik dat jij verkeerd denkt wat betreft de indeling.

Jij zoekt op de site van CBTNuggets naar de leervolgorde, maar dat kan je beter doen op de Microsoft site zelf zoals St@m al aangeeft.

Vandaar uit kan je je examen route plannen en zie je welke examen(s) je kan doen om je titel te behalen.
Als je dan weet welk examen je wilt gaan doen, kan je het betreffende topic op CBTNuggets vinden.

Bovendien geef je aan dat je met Microsoft Windows Server wilt beginnen en dan een link plaatst van Microsoft Azure!

Ik zou je adviseren om met 70-410 te beginnen als je MS Windows Server 2012 R2 wilt beginnen.
Daarna kan je 70-411 en 70-412 doen om zo je MCSA te halen.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Verwijderd

Topicstarter
Modbreak: *knip*. We gaan hier geen warez vragen of aanbieden. Zie Het algemeen beleid #verbodencopyright

[ Voor 89% gewijzigd door F_J_K op 14-09-2016 19:07 . Reden: Niet "mijn" deel van het forum, maar dergelijke warez-verzoeken zijn een no-no dus ik knip toch even.. ]

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:53
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:55:
[...]

Betaal je al die maanden dan? Ik vind het een duur eigenlijk.
Via illegale manieren kan ik het ook niet vinden.
Beide.

Via een vorige werkgever heb ik via hun de CBTNuggets betaald.

*Knip, zie boven.

[ Voor 33% gewijzigd door F_J_K op 14-09-2016 19:08 ]

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-09 15:44
Ik gebruik CBT Nuggets. Op dezelfde manier die St@m en Wylana aangeven. Eerst gekeken wat ik wilde halen (in mijn geval MSCA 2012, beginnen met 70-410) en toen dit gezocht op CBT Nuggets of ze ze hadden.

Heb ook ITIL en Windows 10 met onder andere behulp van CBT Nuggets behaald

*Knip*

[ Voor 18% gewijzigd door F_J_K op 14-09-2016 19:08 ]

Pagina: 1