Ik heb een HDI Dune smart B1 die kuren begint te vertonen en zoek hiervoor een goede geschikte vervanger maar kan niet vinden wat aan de wens voldoet. Wellicht dat hier mijn ogen worden geopend.
Over de Dune, deze wordt bloed verziekend heet en krijg allerlei ellende op het netwerk. Inmiddels offline gehaald en kan daardoor niet meer streamen vanaf de nas. Via USB schijfje gaat nog wel maar.... voor hoelang nog.
Wat zijn de eisen:
- Vanaf NAS de meest gangbare video formaten afspelen; jpg, mpeg2,3,4, blueray iso, mkv, avi*, etc...incl losse subs;
- Een fysieke blue ray aanwezig die ook SACD, CD en DVD's afspeelt;
- Beeld output HD max ook UHD zijn maar niet noodzakelijk;
- Geluid maximaal DTS HD;
- Output via HDMI 1.4 of hoger is beter;
- IR afstandsbediening;
- alles in een kastje.
*) Het liefst ook mijn filmpjes van het Canon fototoestel ivm codec apart vermeld.
Nu dacht ik zelf aan een xbox of playstation. Verder geen BD player gevonden die aan mijn wens voldoen.
Wat zijn de mogelijkheden? Ps. Verschillende kastjes uit elkaar trekken en samen in een kastje knutselen
is een optie
Over de Dune, deze wordt bloed verziekend heet en krijg allerlei ellende op het netwerk. Inmiddels offline gehaald en kan daardoor niet meer streamen vanaf de nas. Via USB schijfje gaat nog wel maar.... voor hoelang nog.
Wat zijn de eisen:
- Vanaf NAS de meest gangbare video formaten afspelen; jpg, mpeg2,3,4, blueray iso, mkv, avi*, etc...incl losse subs;
- Een fysieke blue ray aanwezig die ook SACD, CD en DVD's afspeelt;
- Beeld output HD max ook UHD zijn maar niet noodzakelijk;
- Geluid maximaal DTS HD;
- Output via HDMI 1.4 of hoger is beter;
- IR afstandsbediening;
- alles in een kastje.
*) Het liefst ook mijn filmpjes van het Canon fototoestel ivm codec apart vermeld.
Nu dacht ik zelf aan een xbox of playstation. Verder geen BD player gevonden die aan mijn wens voldoen.
Wat zijn de mogelijkheden? Ps. Verschillende kastjes uit elkaar trekken en samen in een kastje knutselen
is een optie