Ik heb momenteel:
CPU: i2500K - niet overclocked
GPU: GTX 970 (MSI)
RAM: 8 gb (Kinston HyperX 1333mhz
SSD: Crucial 300 (128gb)
Moederbord:MSI P67A-GD65 (B3)
Voeding: Corsair TX 650
Wat is je budget?
200-250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ram: Kingston
SSD: Niet direct
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb dus bovengenoemde componenten in mijn pc. Ik zat er over na te denken om mijn oude SSD eens te upgraden. Ik weet niet in hoeverre een nieuwe SSD enige snelheidswinst gaat geven, maar de idee is dat ik meteen mijn meeste games en bestanden op SSD kwijt kan. Uiteraard houd ik de crucial nog in de pc, maar niet meer als opstartschijf.
Verder zou ik RAM kunnen upgraden naar 16gb. Ik zou gewoon 2 latjes van 4gb Kingston HyperX ram bijsteken.
Vraag:
Zijn deze upgrades de moeite of niet? SSD's waren toen heel duur, nu al een stuk goedkoper. Uiteraard is het de bedoeling om deze pc nog een tijd te gebruiken. Gamen doe ik niet hardcore meer, met mijn CPU/GPU kom ik nog ruimschoots toe. De GPU werd vorig jaar al eens vervangen
.
Alvast bedankt.
CPU: i2500K - niet overclocked
GPU: GTX 970 (MSI)
RAM: 8 gb (Kinston HyperX 1333mhz
SSD: Crucial 300 (128gb)
Moederbord:MSI P67A-GD65 (B3)
Voeding: Corsair TX 650
Wat is je budget?
200-250
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ram: Kingston
SSD: Niet direct
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb dus bovengenoemde componenten in mijn pc. Ik zat er over na te denken om mijn oude SSD eens te upgraden. Ik weet niet in hoeverre een nieuwe SSD enige snelheidswinst gaat geven, maar de idee is dat ik meteen mijn meeste games en bestanden op SSD kwijt kan. Uiteraard houd ik de crucial nog in de pc, maar niet meer als opstartschijf.
Verder zou ik RAM kunnen upgraden naar 16gb. Ik zou gewoon 2 latjes van 4gb Kingston HyperX ram bijsteken.
Vraag:
Zijn deze upgrades de moeite of niet? SSD's waren toen heel duur, nu al een stuk goedkoper. Uiteraard is het de bedoeling om deze pc nog een tijd te gebruiken. Gamen doe ik niet hardcore meer, met mijn CPU/GPU kom ik nog ruimschoots toe. De GPU werd vorig jaar al eens vervangen
Alvast bedankt.