Toon posts:

Surround speakers

Pagina: 1
Acties:
  • 203 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie heeft er voor mijn surround speakers te koop...??

Ik heb een Philips FW975 Digital receiver gekocht en nu zoek ik daarbij passende speakers...!! de subwoofer die heb ik al aangeschaft! dus het gaat echt om 2x front 1x center en 2x rear!

wie kan mijn iets aanbieden enof aanraden?

Greetz
Rooie-dokus

Verwijderd

Aan wat voor prijs zat je te denken?

Verwijderd

MediaMarkt, keus genoeg.

Verwijderd

Topicstarter
redelijk prijs...!!!
maar het hoeft natuurlijk geen set te zijn van 2000,-

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Subwoofertje erbij, denk dat je dat wel nodig hebt bij een 5.1 set, want die is voor films gemaakt, en dan heb je een impressive bass nodig die hard genoeg kan.

En dan kun je het best een goedkoop subwoofertje erbij nemen. De ParadigmPDR10 is in dit geval een goede keuze gezien die een flinke prijs -prestatie verhouding heeft. Komt tot 27Hz @ -3dB, 10" actieve woofer. Voor F599,- incl. BTW te koop bij Richersounds.

• Ali G
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-08-2024
kun je deze vraag niet beter (ook) bij tweakers.net bij vraag en aanbod stellen?

Verwijderd

Zelf ben ik nogal Tannoy-fan, dus ik had zoiets gedaan als dit:
4x Tannoy M1 (totaal zo'n fl.600 a fl.800)
1x Tannoy MC (Center, zal zo'n 300 a 400 kosten denk ik)

Bij Richersounds (www.richersounds.nl) hebben ze nu een leuk setje in de aanbieding van Mission (front, surround en center) voor iets van 1000 piek. Ik denk dat dat nog een betere keuze is als bovenstaande Tannoys.

Bovenstaande speakers vallen binnen mijn smaak, je zou natuurlijk zelf moeten gaan luisteren of ze jou ook bevallen.

Andere merken van speakers waar ik positieve berichten over heb gehoord hier op het forum zijn Chario en B&W (o.a. door JvS en Jag, hifi-goeroe's :) )

Verwijderd

Ik zou het gewoon even in Vraag en Aanbod posten, waar het hoort.

Enne...
Op donderdag 28 juni 2001 10:09 schreef rooie-dokus het volgende:
de subwoofer die heb ik al aangeschaft!
Op donderdag 28 juni 2001 10:40 schreef Yokozuna het volgende:
Subwoofertje erbij, denk dat je dat wel nodig hebt bij een 5.1 set... bla
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.