Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc moet voornamelijk dienst doen voor Cities Skylines, en tevens voor de standaard huis tuin en keuken taken, maar daar zal een beetje systeem weinig moeite mee hebben lijkt me. Tevens komt de nieuwe Civilization uit binnenkort wat me ook een interessant spel lijkt om te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar iets rond de 1200 euro lijkt me wel voldoende, iets meer kan en wat minder ook
Wat heb je al?
[b]Een keyboard en een muis.[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb naar mijn beleving al een redelijk compleet lijstje gemaakt, het enige wat me niet echt duidelijk is zijn de verschillen tussen de moederborden. Je hebt bij dit type van msi ook een bijvoorbeeld een m5 en 7
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is altijd goed.
Ga je overklokken?
Ja, dit lijkt me leuk om beet te pakken, hier heb ik me al wat over ingelezen.
Wat verwacht je van ons?
Wat voor grafische kaart is er nodig om dit soort spellen op de geselecteerde monitor te spelen, ik speel het spel nu op een laptop zonder grafische kaart, wat ook gaat maar verre van optimaal is. Zodoende heb ik er weinig gevoel bij. Tevens is het moederbord een vraagteken wat zijn daar nou buiten de prijs om concrete verschillen die invloed kunnen hebben op de prestaties.
De dagen worden straks weer wat korter en dan is het toch fijn als we weer ontspannen een leuke game kunnen spelen.
De pc moet voornamelijk dienst doen voor Cities Skylines, en tevens voor de standaard huis tuin en keuken taken, maar daar zal een beetje systeem weinig moeite mee hebben lijkt me. Tevens komt de nieuwe Civilization uit binnenkort wat me ook een interessant spel lijkt om te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb niet echt een budget maar iets rond de 1200 euro lijkt me wel voldoende, iets meer kan en wat minder ook
Wat heb je al?
[b]Een keyboard en een muis.[/i]
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb naar mijn beleving al een redelijk compleet lijstje gemaakt, het enige wat me niet echt duidelijk is zijn de verschillen tussen de moederborden. Je hebt bij dit type van msi ook een bijvoorbeeld een m5 en 7
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil is altijd goed.
Ga je overklokken?
Ja, dit lijkt me leuk om beet te pakken, hier heb ik me al wat over ingelezen.
Wat verwacht je van ons?
Wat voor grafische kaart is er nodig om dit soort spellen op de geselecteerde monitor te spelen, ik speel het spel nu op een laptop zonder grafische kaart, wat ook gaat maar verre van optimaal is. Zodoende heb ik er weinig gevoel bij. Tevens is het moederbord een vraagteken wat zijn daar nou buiten de prijs om concrete verschillen die invloed kunnen hebben op de prestaties.
De dagen worden straks weer wat korter en dan is het toch fijn als we weer ontspannen een leuke game kunnen spelen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 245,50 | € 245,50 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M3 | € 133,- | € 133,- |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | LG 29UM58-P Zwart | € 235,95 | € 235,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16 | € 85,- | € 85,- |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 998,84 | |
3300Wp Zuid Growatt 3000s / 3300Wp West Growatt 3000s / 1440Wp zuid Growatt 1500s / / 3x18HP, Zuid, 400L Buffervat