Hallo allemaal, ben ik weer. Deze keer met wéér een nieuwe build aangezien ik er toch nog niet helemaal uit ben. Aangezien ik aan het twijfelen ben om in één keer een goeie computer te kopen waarmee ik voor de toekomst klaar wil zijn. Daarom heb ik jullie hulp weer nodig! Ready? Let's go!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en photoshop. Ik heb nu een 1920x1080 monitor maar wil in de toekomst wellicht een 4k monitor aanschaffen om zonder ellende op te kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Iiyama 27" monitor (1920x1080)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil voor nu een goeie full-HD build bouwen maar in de toekomst (met een jaar of 2) zonder teveel moeite een extra grafische kaart in SLI bijzetten om 4K-gaming makkelijker aan te kunnen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor nu: gamen op full HD. In de toekomst een nieuwe 4K monitor (waarbij ik deze huidige monitor als 2e monitor wil behouden)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vind het zonde (en ik denk jullie ook) om nu een build te kopen waarvan ik over een jaar of 2 de meeste componenten moet vervangen. Daarom wil ik een moederbord wat 2 kaarten in SLI ondersteund en een voeding die 2 kaarten en 4K zonder moeite aankan
*** en dan nu; het lijstje ***
*edit: ik heb voor 2 keer de WD Blue 2TB gekozen om deze in raid 1 te draaien voor dataprotectie*
Over een jaar of 2 dezelfde GPU er nog een keer bij om de nieuwere generatie weer met gemak aan te moeten kunnen. Argumenten voor een andere kaart of setup? Ik hoor het echt heel graag!
Ik heb reeds al een NZXT H440 kast besteld, deze zal volgende week binnenkomen. Echter voordat ik vanalles ga bestellen had ik gehoopt om nógmaals een beroep op jullie kennis te mogen doen. Laat je horen :-)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en photoshop. Ik heb nu een 1920x1080 monitor maar wil in de toekomst wellicht een 4k monitor aanschaffen om zonder ellende op te kunnen gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Iiyama 27" monitor (1920x1080)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil voor nu een goeie full-HD build bouwen maar in de toekomst (met een jaar of 2) zonder teveel moeite een extra grafische kaart in SLI bijzetten om 4K-gaming makkelijker aan te kunnen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voor nu: gamen op full HD. In de toekomst een nieuwe 4K monitor (waarbij ik deze huidige monitor als 2e monitor wil behouden)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik vind het zonde (en ik denk jullie ook) om nu een build te kopen waarvan ik over een jaar of 2 de meeste componenten moet vervangen. Daarom wil ik een moederbord wat 2 kaarten in SLI ondersteund en een voeding die 2 kaarten en 4K zonder moeite aankan
*** en dan nu; het lijstje ***
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 202,95 | € 202,95 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 172,- | € 172,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB | € 465,85 | € 465,85 |
| 2 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 70,95 | € 141,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 74,95 | € 74,95 |
| 1 | Corsair RM750x | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 154,90 | € 154,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.322,45 | |
*edit: ik heb voor 2 keer de WD Blue 2TB gekozen om deze in raid 1 te draaien voor dataprotectie*
Over een jaar of 2 dezelfde GPU er nog een keer bij om de nieuwere generatie weer met gemak aan te moeten kunnen. Argumenten voor een andere kaart of setup? Ik hoor het echt heel graag!
Ik heb reeds al een NZXT H440 kast besteld, deze zal volgende week binnenkomen. Echter voordat ik vanalles ga bestellen had ik gehoopt om nógmaals een beroep op jullie kennis te mogen doen. Laat je horen :-)
[ Voor 1% gewijzigd door Dubbeleb op 13-09-2016 18:36 . Reden: wat info vergeten ]