Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel al zegt wil ik er voornamelijk mee gaan gamen op 1440p, max. settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste niet boven de €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een 128gb Kingston SSD, 1TB HDD, 1080p scherm(wordt 2e scherm) en muis en toetsenbord mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU van Intel. Voor de rest geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluids niveau maakt me niet uit. Ik game meestal toch met een headset op. Indien het toch te veel geluid produceert kan ik nog altijd een aftermarket cool op de processor zetten. Ik denk dat de stock koeler voor nu voldoende is. (Correct me if I'm wrong).
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of alles compatible is. Voornamelijk of de voeding deze build aankan.
Ook of ik op het een en ander nog zou kunnen besparen omdat ik ook nog een 1440p monitor zal moeten aanschaffen.
Ik sta open voor alle input etc
Zoals de titel al zegt wil ik er voornamelijk mee gaan gamen op 1440p, max. settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste niet boven de €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een 128gb Kingston SSD, 1TB HDD, 1080p scherm(wordt 2e scherm) en muis en toetsenbord mee naar het nieuwe systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 202,95 | € 202,95 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 469,50 | € 469,50 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 35,66 | € 35,66 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 64,- | € 64,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 938,91 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU van Intel. Voor de rest geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluids niveau maakt me niet uit. Ik game meestal toch met een headset op. Indien het toch te veel geluid produceert kan ik nog altijd een aftermarket cool op de processor zetten. Ik denk dat de stock koeler voor nu voldoende is. (Correct me if I'm wrong).
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of alles compatible is. Voornamelijk of de voeding deze build aankan.
Ook of ik op het een en ander nog zou kunnen besparen omdat ik ook nog een 1440p monitor zal moeten aanschaffen.
Ik sta open voor alle input etc