Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC Upgrade - Gaming op 1440p

Pagina: 1
Acties:

• Defusionn
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19-01-2024
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals de titel al zegt wil ik er voornamelijk mee gaan gamen op 1440p, max. settings.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefste niet boven de €1000

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem een 128gb Kingston SSD, 1TB HDD, 1080p scherm(wordt 2e scherm) en muis en toetsenbord mee naar het nieuwe systeem.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 202,95€ 202,95
1Gigabyte GA-B150-HD3P€ 86,90€ 86,90
1Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming€ 469,50€ 469,50
1Fractal Design Define S€ 79,90€ 79,90
1Crucial CT2K4G4DFS8213€ 35,66€ 35,66
1Cooler Master GM G550M€ 64,-€ 64,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 938,91

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU van Intel. Voor de rest geen voorkeur.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluids niveau maakt me niet uit. Ik game meestal toch met een headset op. Indien het toch te veel geluid produceert kan ik nog altijd een aftermarket cool op de processor zetten. Ik denk dat de stock koeler voor nu voldoende is. (Correct me if I'm wrong).

Ga je overklokken?
Nope

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag willen weten of alles compatible is. Voornamelijk of de voeding deze build aankan.
Ook of ik op het een en ander nog zou kunnen besparen omdat ik ook nog een 1440p monitor zal moeten aanschaffen.
Ik sta open voor alle input etc :) :)

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-11 00:23
De voeding zou ik vervangen naar deze pricewatch: Corsair CX450M net wat betere kwaliteit, en 450watt is ruim voldoende voor je build.

Verder zou je nog 16gb ram kunnen nemen.

En voor de rest is dit prima.

• GOTD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 12:17
Stockkoeler is niet mis mee en mocht het teveel lawaai maken kun je die altijd nog vervangen. Je kunt je oude SSD verkopen en een iets grotere nemen. Bv pricewatch: Samsung 750 EVO (retail) 500GB

• Defusionn
Brandonvds schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:06:
De voeding zou ik vervangen naar deze pricewatch: Corsair CX450M net wat betere kwaliteit, en 450watt is ruim voldoende voor je build.

Verder zou je nog 16gb ram kunnen nemen.

En voor de rest is dit prima.
Dank dank, heb 16gb RAM overwogen. Maar dat lijkt me wat veel voor de komende games. En anders kan ik nog altijd uitbreiden aangezien ik 4 ram sockets heb.
En de voeding is aangepast.
Zeker weten dat 450 genoeg is? Mijn huidige heeft een 750 watt. Deze is wel al 7 jaar oud +-.
GOTD schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:11:
Stockkoeler is niet mis mee en mocht het teveel lawaai maken kun je die altijd nog vervangen. Je kunt je oude SSD verkopen en een iets grotere nemen. Bv pricewatch: Samsung 750 EVO (retail) 500GB
Alrite top.
SSD vervangen/ erbij doen. is dan een optie voor later als ik echt meer snelheid zoek.

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-11 00:23
Je huidige build, i5 + 1070 verbruikt +/- 300 watt tijdens het gamen. En aangezien alles steeds zuiniger word, zal dit in de toekomst ook ruim voldoende blijven.

Een grotere ssd moet je natuurlijk zelf bepalen. In natuurlijk zet je windows erop voor de snelheid. Games op een ssd installeren heeft qua performance geen voordeel, je krijgt er geen extra fps door ofso, maar de laadtijden zijn wel korter, wat je dan bij bijvoorbeeld mmos en rpgs wel duidelijk merkt

• Defusionn
Brandonvds schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:39:
Je huidige build, i5 + 1070 verbruikt +/- 300 watt tijdens het gamen. En aangezien alles steeds zuiniger word, zal dit in de toekomst ook ruim voldoende blijven.

Een grotere ssd moet je natuurlijk zelf bepalen. In natuurlijk zet je windows erop voor de snelheid. Games op een ssd installeren heeft qua performance geen voordeel, je krijgt er geen extra fps door ofso, maar de laadtijden zijn wel korter, wat je dan bij bijvoorbeeld mmos en rpgs wel duidelijk merkt
Alrite thanks, dan zal de 450watt meer dan zat zijn. Heb ik nog een 150 buffer.

Momenteel alleen League of Legends en het OS op mn SSD staan. Aangezien ik ook voorkeur heb rii MMOs en RPG misschien toch overwegen een extra ssd erbij te nemen.

Dank!

Grote kans dat ik volgende week dinsdag de boel zal bestellen.
Pagina: 1