Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fear4me
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 19:38
Sinds kort hebben we een Dymo 450 LabelWriter welke ik gedeeld heb op een Windows 7 PC en bij de machtigingen alle rechten voor alle typen gebruikers heb aangezet. Op de andere PC kan ik 'm ook gewoon toevoegen en vervolgens de instellingen aanpassen naar believen.

Als we echter de volgende dag beide PC's weer aan zetten zijn de instellingen van de printer weer teruggezet op de 2e PC. Als ik dan vervolgens de voorkeursinstellingen van de printer weer wil wijzigen zegt hij:

"Kan bewerking niet voltooien"

Als ik de eigenschappen van de printer wil bekijken geeft hij ook aan dat de driver van de printer niet is geïnstalleerd. Als ik de printer vervolgens verwijder en weer toevoeg, kan ik weer alles gewoon instellen, tot de volgende dag, dat weer alles gereset is en bijv. de afdrukrichting van het etiket onjuist staat.

Ik heb ook al eens UAC uigeschakeld op beide PC's om er zeker van te zijn dat het geen rechten issue was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Is er toevallig een Policy die de settings overruled?
Wat gebeurt er als alles goed ingesteld staat, en je de pc herstart?

Hoe installeer je de driver precies?

Anjunabeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fear4me
wizai schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:20:
Is er toevallig een Policy die de settings overruled?
Wat gebeurt er als alles goed ingesteld staat, en je de pc herstart?

Hoe installeer je de driver precies?
De printer op de "basis" PC heb ik gewoon middels de reguliere Dymo installatie gedaan. Op de 2e PC heb ik de printer toegevoegd bij de printer lijst en dan "Toevoegen printer". Bij de selectie van de driver heb ik hem laten verwijzen naar de meegeleverde CD. Als ik nu de printer opnieuw toevoeg, vind hij de driver uiteraard al.

Als ik beide PC's herstart, print hij het label over 2 etiketten (portrait mode), terwijl ik hem voorheen op landscape had gezet. Via rechtermuisknop - voorkeursinstellingen kom ik er vervolgens niet meer in, dan krijg ik dus de melding "Kan bewerking niet voltooien". Verwijder ik de printer weer en voeg ik m toe, kan ik weer bij de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizai
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Dus bij de 1e pc heb je de driver en software via de reguliere Dymo installatie geinstalleerd, en op de 2e pc via "Printer Toevoegen".

Zou het helpen als jij de reguliere Dymo installatie ook op de 2e pc gebruikt..?

Anjunabeats

• fear4me
wizai schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:51:
Dus bij de 1e pc heb je de driver en software via de reguliere Dymo installatie geinstalleerd, en op de 2e pc via "Printer Toevoegen".

Zou het helpen als jij de reguliere Dymo installatie ook op de 2e pc gebruikt..?
Had ik uiteraard ook al geprobeerd... de volledige installatie laten draaien, maar dat geeft dus nog steeds hetzelfde resultaat.