Toon posts:

Warcraft Adv... post aangepast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over een post op dit artikel:
Speelbare versie van geannuleerde Warcraft-adventuregame gelekt (linkt naar de post)

Reden dat ik hier even post is dat ik toch niet kan laten aan te stippen dat de aanpassing (wat mij betreft) disputabel is.

De moderatie edit zegt:
Linken naar onofficiële bronnen van software met copyright, gratis of niet, is niet toegestaan.
Echter deed ik zoiets niet, ik vroeg of iemand die wist waar het te vinden is een pm kon sturen, wat ik vervolgens een paar minuten later weer doorgestreept heb (toen spontaan 10 man TPB linkjes ging doorsturen)

Dus ja, toch een beetje gek, vragen om buiten het publieke deel van de site om wat info van een mede Tweaker te krijgen valt wat mij betreft niet echt onder linken naar onofficiele bronnen van software.

No hard feelings etc, kon het alleen niet laten toch even een balletje op te gooien, zal zoiets voortaan niet meer vragen

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-01 11:22

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Zoals de admin vermeld, kijk even in de algemene voorwaarden van tweakers. Ik heb het even voor je gedaan:
geen inbreuk maken op of anderszins in strijd handelen met intellectuele eigendomsrechten van Tweakers.net of derden;
Niet op de site, noch in de PM's. Dat is toch niet zo vreemd?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03:12

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als linken naar dergelijk materiaal niet is toegestaan, dan is vragen naar dergelijk materiaal uiteraard ook niet toegestaan...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, maar zeggen dat ik de download zoek dan weer wel?
Beetje blurry lijn als je het mij vraagt.

Maar inderdaad, verder best hoor, hou ik in de gaten dat ik die fout niet nogmaals maak, dank voor de toelichting

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-01 11:22

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:57:
Oke, maar zeggen dat ik de download zoek dan weer wel?
Beetje blurry lijn als je het mij vraagt.

Maar inderdaad, verder best hoor, hou ik in de gaten dat ik die fout niet nogmaals maak, dank voor de toelichting
Zeggen dat je het zoekt lokt ook delen van warez uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Lawwie op 13-09-2016 14:03 ]