[Kickstarter PC/Mac/Linux] Woven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:30
Woven is een Puzzel game van een Nederlandse indie game studio op kickstarter. Het is een kind-vriendelijke adventure game waarbij je vrij door een wereld van stof kan lopen met je pluche beest. Om verder te komen, moet je andere pluche beesten ontmoeten, scannen en je eigen pluche beest aanpassen, zodat je nieuwe eigenschappen krijgt. Gave aan het geheel is dat er een verteller is die het verhaal op rijm vertelt, terwijl je speelt.

Gameplay video met verteller

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Woven | Gameplay Trailer (OLD)

Zalzar playing Woven

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Woven | CUTEST THING YOU'LL EVER SEE! | Kickstarter Demo

Op dit moment zijn ze nog druk geld aan het verzamelen op kickstarter, maar ze zijn wel staff-picked, dus dat gaat de goede kant op. Omdat ik er nog geen topic over kon vinden op tweakers heb ik er maar eentje gestart.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/s600x600/14257579_858438660953304_2837236061438896251_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/s600x600/14249787_858441517619685_1413640900235792407_o.jpg

Links

[ Voor 34% gewijzigd door BCC op 13-09-2016 11:22 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ziet er geinig uit. Heb je dit topic nu gemaakt ter promotie of om het spel te bespreken of zo?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCC
Beide. Ik kwam het tegen op facebook en was verbaasd dat er geen topic op tweakers van was. En ik hoop dat het gefund wordt, want ik wil het graag kunnen spelen :) En zoveel nederlandse games zijn er ook niet op kickstarter.

[ Voor 15% gewijzigd door BCC op 13-09-2016 11:26 ]

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dkln
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:26
Nice, het concept lijkt me wel cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Het ziet er geinig uit, zou leuk zijn als een dergelijke game van Nederlandse bodem ook echt tot stand komt.

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

De demo ziet er erg goed uit!
Maar ze kunnen nog wat hulp gebruiken met de Kickstarter.
Het zou jammer zijn als dit project niet van de grond zou komen door te weinig aandacht en steun.

Join TeamBVD!

• BCC
Ja, ik hoopte dat tweakers het misschien nog op de frontpage wou zetten (had het al gepost in "Tip de redactie") Want het ziet er naar uit dat ze het niet gaan halen helaas.

• BCC
Hij staat sinds deze week op steam: https://store.steampowered.com/app/504690/Woven/ Komt uit voor Switch PS4 Mac & PC.

Pagina: 1