Graag verwijdering van de review van Derick S.
Via een veiling een laptop verkocht. Hij had het hoogste bod en dacht daardoor dat hij recht had op de laptop. Via DM met een andere tweaker echter een veel hoger bedrag kunnen bedingen. Dit ook netjes gemeld aan Derick via DM.
Ik heb geen zin om hem nu een slechte tegenbeoordeling te geven, ik snap zijn frustratie ook wel alleen vind ik niet dat ik oneerlijk gehandeld heb.
Hieronder een extract van de berichtjes.
Via een veiling een laptop verkocht. Hij had het hoogste bod en dacht daardoor dat hij recht had op de laptop. Via DM met een andere tweaker echter een veel hoger bedrag kunnen bedingen. Dit ook netjes gemeld aan Derick via DM.
Ik heb geen zin om hem nu een slechte tegenbeoordeling te geven, ik snap zijn frustratie ook wel alleen vind ik niet dat ik oneerlijk gehandeld heb.
Hieronder een extract van de berichtjes.
Hallo MrRobot,
Graag de laptop verzenden, ik kan (76+7=83) euro vooraf naar je overmaken via ING internet banking.
Wat is je bank rek nr ?
Na ontvangst van het bedrag gaarne de Acer Aspire 7551G-N954G64MN laptop opsturen naar:
<ADRES VERWIJDERD>
Ook graag het track en trace nummer doorgeven. Alvast bedankt !
Met vriendelijke groet,
Derick S.
----------
maandag 12 september 2016 21:43
MrRobot
Beste Derick,
Ik zie dat je inderdaad het hoogste bod hebt gedaan op de laptop. Helaas is er via dm een hoger bod gedaan welke ik heb aanvaard.
Sorry voor de onduidelijkheid hierover. Het was handiger geweest wanneer hij gewoon via de normale weg had geboden.
Mvg,
Mr. R.
----------
maandag 12 september 2016 22:16
Derick S
Ik ben zwaar teleurgesteld in jou oneerlijke praktijken, waarom pretenderen een openbare veiling doen als er ook stiekem via een achterdeur kan worden geboden. Jouw integriteit is ver te zoeken, wat een achterbaks gedrag !
Derick
----------
maandag 12 september 2016 22:23
MrRobot
Beste Derick,
Ik vind dat je heel fel reageert, de veiling regels zijn:
quote:
Het bieden is puur indicatief. Zowel koper al verkoper kunnen hier geen rechten aan ontlenen. Een bod is niet bindend en verplicht U niet tot aan- of verkoop. Er is geen sluitingstermijn, het bod blijft staan zo lang de advertentie blijft staan op V&A.
Ik snap dat het bijzonder irritant voor je is dat je de laptop nu mis loopt, maar de laptop was ook gewoon meer waard dan 76 euro.