Probleem met Championship Manager

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_verberne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb laatst CM2000/2001 maar weer eens geinstalleerd. Het spel liep verder helemaal goed.
Nu heb ik deze week mijn geheugen uitgebreid van 256 naar 512Mb en nu gebeurt het af en toe dat ik een windows foutmelding krijg en het spel afgesloten wordt.
Heeft iemand hier misschien ook last van of gehad en weet iemand hoe dit te verhelpen is.

Mijn configuratie:
ASUS K7V
Athlon 700Mhz
512Mb PC133 CAS3 (verspreid over de 3 geheugenbanken 2x128 1x256)
ASUS AGP-V6800 Deluxe
Soundblaster Live Value

Alle laatste drivers en patches zijn geinstalleerd onder Win2K.
Verder loopt alles zeer stabiel, geen enkele problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik een probleem heb met Championship Manager installeer ik hem opnieuw. Meestal zijn de problemen dan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08 15:39
Had ik ook, hij sprong gewoon eruit en ging weer terug naar windows alsof er niks was gebeurd, bleek dat mijn savegame niet helemaal meer klopte waardoor hij op een bepaald punt eruitknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_verberne
  • Niet online
Ok, bedankt alvast... ik zal het straks als ik thuis ben nog wel eens proberen.
Trouwens Goldme, krijg jij dan ook een foutmelding of springt hij alleen maar terug naar de desktop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_verberne
  • Niet online
Probleem gevonden..... :?
Ondanks dat het een Engelse versie is, moet ik hem na de 3.89 update laten lopen met de Nederlandse vertaling... deze is echter zo brak dat ik die meestal meteen weer verzet naar Engels.

Maar dat wordt dus nu toch maar die mooie vertaling aanzien.... dan werkt het in ieder geval. :z