Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

1440p mini-ITX systeem +/- €1200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Graag neem ik jullie expertise en feedback in ontvangst bij het configureren van een nieuw systeem.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Ik zal het systeem voornamelijk gaan gebruiken voor gaming & media doeleinden. Tevens zal ik het systeem voor office gerelateerde taken gebruiken in een multi screen setup.

Games die op mijn to-play list staan: The Witcher 3, Deus Ex: Mankind Divided, Battlefield 1, Total War: Warhammer & WoW.

Wat mag het systeem gaan kosten?

Ik wil proberen de kosten rond de €1200 te houden indien mogelijk. Dit is puur voor het systeem en dus exclusief randapparatuur & software.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung U28E590DS Zilver, Zwart€ 378,90€ 378,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 378,90

Wat denk je allemaal nodig te hebben?

Ik wil graag een systeem die enkele jaren mee zal kunnen draaien en bovendien redelijk portable is gezien ik voor mijn werk binnen niet al te lange tijd naar het buitenland zal verhuizen. Het grote vraagstuk is welke GPU te gebruiken en of dit uiteindelijk in de behuizing zal passen. Dit geldt tevens voor een aftermarket cpu koeler.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?

Ik heb geen specifieke voorkeuren voor een merk maar ga wel graag voor kwalitatief goede producten waarbij de GPU en PSU voornamelijk van belang zijn.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Zoals eerder gezegd ben ik op zoek naar een kleine formfactor. Een goede balans tussen koeling en lage geluidsproduct zijn echter ook belangrijk. In die zin ga ik dan liever voor een andere behuizing die dat tegemoet zal komen.

Ga je overklokken?

Ik ben vooralsnog niet van plan te overklokken.

Wat verwacht je van ons?[i]

Graag zou ik wat feedback ontvangen op de algehele samenstelling van het systeem en of het in jullie optiek binnen deze behuizing zou werken. Ik sta uiteraard open voor andere behuizingen indien jullie iets beters kunnen aanraden. Tevens heb ik om die reden nog geen aftermarket CPU koeler kunnen kiezen gezien ik hier niet erg bekend mee ben.

Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp! _/-\o_

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-6500 Boxed€ 202,95€ 202,95
1Gigabyte GA-B150N Phoenix-WIFI€ 103,50€ 103,50
1EVGA GeForce GTX 1070 FTW GAMING ACX 3.0 8GB€ 465,85€ 465,85
1Toshiba DT01ACA200, 2TB€ 67,51€ 67,51
1Fractal Design Node 304 Zwart€ 76,95€ 76,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R€ 77,50€ 77,50
1Seasonic G-series 550 watt€ 83,95€ 83,95
1Kingston SSDNow UV400 480GB€ 116,75€ 116,75
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.194,96

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-11 22:56

amas

Law of Nature: Chaos

Pas op met modulaire voedingen en lange videokaarten in deze behuizing. Niet modulaire voedingen hebben alle kabels helemaal aan de voorkant van de behuizing, waar bij modulaire voedingen de kabels nog wel eens in de weg kunnen zitten van de videokaart. Met deze voeding lijkt het goed te gaan, maar wees je er wel bewust van.

Aftermarket koeler is overigens niet per se nodig. Probeer eerst de stock koeler en als die toch te veel lawaai maakt kun je een andere kopen.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.