Even een vraagje. Als ik een topic open is het paarse tekstgedeelte veel breder geworden en past niet meer op mijn scherm. Hoe krijg ik het oude en smallere tekstvlak weer terug?
Nee, van het ene op het andere moment heb ik van die brede tekstvlakken gekregen, je kent ze wel, af en toe zijn er posts met een plaatje en die zijn dan breder dan de rest. Bij mij zijn ze allemaal breed. De lijst met topics is gewoon normaal.
Als je er achter komt waarom, meld het dan even. Ik wil dat ook
Op hogere resoluties vindt ik de opmaak van GOT veel te smal. Ik zou graag een opmaak zien die afhankelijk van de schermbreedte is, maar daar schijnt niet iedereen het mee eens te zijn.
Heb je misschien een ander font ingesteld?
Heb je misschien een ander font ingesteld?
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
ff je browsercache legen?
Virussen? Scan ze hier!
Post anders ff een plaatje, dan kunnen we meelullen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Ik wil best een plaatje posten, maar dan moet iemand me eens uitleggen hoe ik dat moet doen. heb het wel eens geprobeerd maar dat lukte toen niet.
Gewoon op je ftp neergooien, die heb je als het goed is wel, en dan hier de link tussen [img] [/ img] posten...Op donderdag 28 juni 2001 10:14 schreef BoZ het volgende:
Ik wil best een plaatje posten, maar dan moet iemand me eens uitleggen hoe ik dat moet doen. heb het wel eens geprobeerd maar dat lukte toen niet.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
plaatje nemen door op 'print screen' te rammen en dan in paint te pasten.
Printscreen enzo is geen probleem, maar dan...ik heb geen ftp o.i.d. Of misschien heb ik het wel maar weet ik het zelf niet. Kunnen jullie iets specifieker zijn?
Druk op printscreen, open vervolens een tekenprogramma, kies: nieuw met resolutie van jouw scherm. druk op ctrl-V. Sla het plaatje op (als gif!).
Als je zover bent, mag je het wel naar iemand mailen, en dan zet die het wel online, ok?
je mag 'm wel naar mij mailen, als het maar geen BMP van 6mb is oid
(max 1megabyte). Dan zet ik 'm wel online
j.m.vanschie@zonnet.nl
Als je zover bent, mag je het wel naar iemand mailen, en dan zet die het wel online, ok?
je mag 'm wel naar mij mailen, als het maar geen BMP van 6mb is oid
j.m.vanschie@zonnet.nl
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
hehe, vechtenOp donderdag 28 juni 2001 11:17 schreef ACM het volgende:
Je mag het mij wel mailen hoor...
Komt het wel online.
Mogen we nu allemaal één plaatje van max 6 Mb naar JvS meelen
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
hhhm?Op donderdag 28 juni 2001 11:50 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Mogen we nu allemaal één plaatje van max 6 Mb naar JvS meelen![]()
Hier hebbik 'm, klik erop voor de 1200x1600 variant

Het ziet er inderdaad wel erg wazig uit
(niet echt boeiend, maar het irriteert me altijd, niet op letten
Lijkt me een cache-probleem...
Hij heeft inplaats van dit plaatje:

Deze:
Hij heeft inplaats van dit plaatje:
Deze:
Ik ben zo'n trage, slome geest. Wat was dat voor wonderlijk sperma,
Dat van een paar duizend zaadcellen Ik de snelste ben geweest. - Wilfried Finkers
Heb je je cache al es leeg gegooid?
Volgens mij worden er een paar plaatjes omgedraaid, weergegeven...
Volgens mij worden er een paar plaatjes omgedraaid, weergegeven...
Cache geleegd, probleem opgelost! Er zat voor 3,1 MB aan bestanden in, lijkt me niet veel, maar goed, het heeft geholpen. Nog bedankt voor jullie hulp. Misschien kan iemand me nog eens wat duidelijker uitleggen hoe ik plaatjes op het forum kan plaatsen.
heb je niet met de scroll knop van je muis zitten spelen terwijl je de *Ctrl* vasthield??
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Op donderdag 28 juni 2001 12:30 schreef BoZ het volgende:
Cache geleegd, probleem opgelost! Er zat voor 3,1 MB aan bestanden in, lijkt me niet veel, maar goed, het heeft geholpen. Nog bedankt voor jullie hulp. Misschien kan iemand me nog eens wat duidelijker uitleggen hoe ik plaatjes op het forum kan plaatsen.
code:
1
| [img]http://server/url/naar/plaatje.gif[/img] |
Maar verder heb je de thread wel gelezen?Op donderdag 28 juni 2001 12:32 schreef kamstra het volgende:
heb je niet met de scroll knop van je muis zitten spelen terwijl je de *Ctrl* vasthield??
whoops...
net wakker..sorry ...
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Da's dan ff offtopic, maar je moet gewoon ergens online ruimte fixen. Ik heb dat dus bijvoorbeeld bij mij eigen provider, Planet.Op donderdag 28 juni 2001 12:30 schreef BoZ het volgende:
Makkelijker is het om het via www.Hetnet.nl. Daar moet je je even aanmelden (heb ik met "jmvanschie" gedaan) en dan krijg je een stukje online ruimte. Plaatjes en nog veel meer zooi, kan je dan daarna via hun website uploaden. Dat ziet er dan zo uit:

En na "browsen" naar je bestand en op "upload" klikken, komt het dan hierzo te staan:
http://home.hetnet.nl/~jmvanschie/602.gif
Waarna je er met [img]http://home.hetnet.nl/~jmvanschie/602.gif[ /img] tags een plaatje van kan maken.
Zo moet het wel lukken, toch? (mooie howto
(damn, ik verveel me!
Ik weet niet wat jij allemaal voor spannende dingen doet, maar er staat nu:
terwijl er
moet staan.
Maak plaatjes trouwens niet zo groot, maar snij de zijkanten eraf met "crop" ofsow. en zorg dat een plaatje niet groter wordt dan 550 pixels breed en maak er een gifje van
code:
1
2
| [img][url=http://home.hetnet.nl/~boswijk/3dmark.jpg] http://home.hetnet.nl/~boswijk/3dmark.jpg[/url][/img] |
terwijl er
code:
1
| [img]http://home.hetnet.nl/~boswijk/3dmark.jpg[/img] |
moet staan.
Maak plaatjes trouwens niet zo groot, maar snij de zijkanten eraf met "crop" ofsow. en zorg dat een plaatje niet groter wordt dan 550 pixels breed en maak er een gifje van
kewl, kga ook effe m'n cache ombouwe

edit: hmpff, stomme windoos
Dan ga ik het es in dos probere, die is oppermachtig, MWUHAHAHAHAHAAAAAAA
edit: hmpff, stomme windoos
Dan ga ik het es in dos probere, die is oppermachtig, MWUHAHAHAHAHAAAAAAA
Geen dank
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
Pagina: 1