Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Winkelmand Azerty Pc 600/700 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Mooi lijstje op Azerty.nl zodat ik lekker minecraft kan spelen op een lekkere fps

Wat is je budget?
mijn budget ligt rond de 6/700 euro, hierbij moet windows 10 en de 60euro om de pc in elkaar te laten zetten inbegrepen zitten

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Minecraft te spelen op 80/100 FPS, en hierbij wil ik dus meer fps dan mijn monitor kan hebben, dit omdat ik dan minder tot geen last heb van fps drops.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb nog helemaal niets gevonden maar wel al een beetje research gedaan, hieruit bleek dat ik minimaal 8g ram nodig heb en dat een ssd om mn windows op te draaien zodat dit lekker snel gaat

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag met een paar vrienden lekker gamen, ik hoef hierbij niet de beste fps te hebben maar wel zeker 80/100 omdat ik dan erg blij ben met het feit dat ik niks tot weinig merk van de fps drops, ook wil ik wel eens met wat vrienden een videotje opnemen met obs en daar wil ik dan minimaal 30 fps hebben. Verder heb ik niet echt veel vragen

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:11

br00ky

Moderator Harde Waren
En nou nog dat eigen lijstje. Met de links uit mijn vorige sluitbericht moet het je echt lukken iets samen te stellen. Als je wat bij elkaar hebt geraapt, gooi ik je topic weer open.

En zoals ik eerder al zei, externe lijstjes zijn niet toegestaan, dus je zult de Handleiding Pricewatch moeten gebruiken.

[ Voor 28% gewijzigd door br00ky op 12-09-2016 21:28 ]

Dit topic is gesloten.