Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Alle programmas voor mijn studies (Acces,Excel,etc). Daarbuiten wil ik ook een build die toekomstgericht is qua gaming performance (Eventueel VR). En zonder problemen 1440 p kan gamen op High settings. Ook zijn er standaard 2 monitors aangesloten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis en toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker een goede koeling want het kan zeer warm worden op mijn kot. En buiten mijn SSD nog een HD van zoek ik ook nog een gepaste HDD van 1tb. Ook Windows 10 moet ik nog aankopen.
Maar neig momenteel naar dit systeem :
Dit is het filmpje van de build, spoel maar is eve door tot het einde, echt eenvoudig en knap : https://www.youtube.com/watch?v=5nJvMwIoe5s
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik vind dit een zeer mooi kast en een degelijk systeem maar ik vroeg mij af of er nog plaats is voor eventuele aanpassingen of verbeteringen. Wel zou ik liefst de ethiek van het systeem willen behouden (MSI videokaart en Moederbord) (rood/zwart thema)
CPU : Is de Intel Core i5-6600K goed genoeg of zou ik eerder voor i7 gaan ?
Moederbord : Zou de M3 Volstaan , of zou ik eerder voor een M5 gaan ?
Alvast bedankt!
Alle programmas voor mijn studies (Acces,Excel,etc). Daarbuiten wil ik ook een build die toekomstgericht is qua gaming performance (Eventueel VR). En zonder problemen 1440 p kan gamen op High settings. Ook zijn er standaard 2 monitors aangesloten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Scherm, muis en toetsenbord heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zeker een goede koeling want het kan zeer warm worden op mijn kot. En buiten mijn SSD nog een HD van zoek ik ook nog een gepaste HDD van 1tb. Ook Windows 10 moet ik nog aankopen.
Maar neig momenteel naar dit systeem :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 247,- | € 247,- |
| 1 | MSI Z170A GAMING M3 | € 133,- | € 133,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 506,- | € 506,- |
| 1 | NZXT S340 Colour Edition Zwart/Rood | € 70,49 | € 70,49 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home EN 32/64bit, USB | € 109,40 | € 109,40 |
| 1 | Cryorig R1 Universal | € 72,- | € 72,- |
| 1 | G.Skill Ripjaws V F4-2800C15D-16GVRB | € 80,50 | € 80,50 |
| 1 | Corsair RM550x | € 94,25 | € 94,25 |
| 1 | Sandisk SSD Plus 480GB | € 117,43 | € 117,43 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.430,07 | |
Dit is het filmpje van de build, spoel maar is eve door tot het einde, echt eenvoudig en knap : https://www.youtube.com/watch?v=5nJvMwIoe5s
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI
Ga je overklokken?
Ja
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik vind dit een zeer mooi kast en een degelijk systeem maar ik vroeg mij af of er nog plaats is voor eventuele aanpassingen of verbeteringen. Wel zou ik liefst de ethiek van het systeem willen behouden (MSI videokaart en Moederbord) (rood/zwart thema)
CPU : Is de Intel Core i5-6600K goed genoeg of zou ik eerder voor i7 gaan ?
Moederbord : Zou de M3 Volstaan , of zou ik eerder voor een M5 gaan ?
Alvast bedankt!
[ Voor 56% gewijzigd door BorisH op 12-09-2016 21:50 ]