Hallo allemaal,
Ik ben van plan om binnenkort mijn eerste gaming pc aan te schaffen en zelf samen te stellen maar alvorens ik alle onderdelen bestel wil ik nog feedback van jullie horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om te gamen en schoolwerk en dergelijke te doen. Ik wil de nieuwste games op zeer hooge kwaliteit kunnen spelen. Battlefield 1, Battlefield 4, World of Tanks, League of Legends....
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximumprijs 1200 euro, er mag iets boven gegaan worden als dit echt grote verbeteringen zou teweeg brengen. (gelieve rekening te houden om zo budget vriendelijke producten te selecteren aub)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen ik neem niets over
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU
- GPU
- Voeding
- Case
- Geheugen
- Moederbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, ik verkies Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, enkel Intel en Nvidia + goede alternatieven voor de voorgestelde build.
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnelijk niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Goede feedback en eventueel goede alternatieven voor de producten die ik momenteel heb uitgekozen.
Ik ben van plan om binnenkort mijn eerste gaming pc aan te schaffen en zelf samen te stellen maar alvorens ik alle onderdelen bestel wil ik nog feedback van jullie horen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om te gamen en schoolwerk en dergelijke te doen. Ik wil de nieuwste games op zeer hooge kwaliteit kunnen spelen. Battlefield 1, Battlefield 4, World of Tanks, League of Legends....
Wat mag het systeem gaan kosten?
maximumprijs 1200 euro, er mag iets boven gegaan worden als dit echt grote verbeteringen zou teweeg brengen. (gelieve rekening te houden om zo budget vriendelijke producten te selecteren aub)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen ik neem niets over
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- CPU
- GPU
- Voeding
- Case
- Geheugen
- Moederbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, ik verkies Intel en Nvidia
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ja, enkel Intel en Nvidia + goede alternatieven voor de voorgestelde build.
Ga je overklokken?
Hoogstwaarschijnelijk niet
Wat verwacht je van ons?[i]
Goede feedback en eventueel goede alternatieven voor de producten die ik momenteel heb uitgekozen.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 247,- | € 247,- |
1 | Gigabyte GA-Z170-HD3P | € 116,99 | € 116,99 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 469,50 | € 469,50 |
1 | Toshiba DT01ACA200, 2TB | € 66,01 | € 66,01 |
1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,95 | € 103,95 |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/16 | € 79,20 | € 79,20 |
1 | Samsung 750 EVO (bulk) 500GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.082,65 |