Goed/Goedkope server server chassis gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost616
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:32
Ik ben opzoek naar een server chassis die betaalbaar is, en leverbaar of afhaalbaar is in belgië (nederland en duitsland is ook nog ok) zonder overdreven verzendingskosten.

Ik had zelf eerst een ideale case gevonden: de rosewill rsv-l4500.
Omschrijving: ongeveer 90-100 euro, hij heeft 15 drivebays en is upgradebaar naar 12 hot-swap drivebays.
Nadeel: alleen in US beschikbaar, de verzeningskosten 150 euro? wtf?

Dus ik ben opzoek naar een soort gelijkaardige server case, of een andere suggestie.
  • Ik vind de mogelijk om te upgraden naar hot-swap drives wel belangrijk.
  • Prijs max 150 euro.
  • 4u case en er moet een normaal moederbord inpassen. Liefst standaard afmetingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Je prijsklasse is niet reëel icm je eisen, zelfs het model wat jij aanhaalt doet niet wat je vraagt, want de swappable versie is $230.

Pricewatch laat ook wel het een en ander zien, maar komt niet in de buurt van je prijs. Het is ook een vreemd segment, goedkope serverhardware, een server heb je voor betrouwbaarheid staan.

Misschien een idee om marktplaats in de gaten te houden?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-08 23:01
Die case die je in je post hebt staan lijkt heel erg op deze:

pricewatch: Techsolo TS-S200

edit: nvm.. nergens meer te koop zie ik..

[ Voor 11% gewijzigd door demonic op 12-09-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost616
Herby schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:21:
Je prijsklasse is niet reëel icm je eisen, zelfs het model wat jij aanhaalt doet niet wat je vraagt, want de swappable versie is $230.

Pricewatch laat ook wel het een en ander zien, maar komt niet in de buurt van je prijs. Het is ook een vreemd segment, goedkope serverhardware, een server heb je voor betrouwbaarheid staan.

Misschien een idee om marktplaats in de gaten te houden?
Klopt, maar mijn bedoeling is om de case te kopen zonder hot-swap en die later erbij te kopen:
En dan kost hij zonder hot-swap wel in mijn prijs categorie: http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16811147164

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost616
demonic schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:30:
Die case die je in je post hebt staan lijkt heel erg op deze:

pricewatch: Techsolo TS-S200

edit: nvm.. nergens meer te koop zie ik..
Ja het nadeel is ook dat hij op de laatste slot die aan uit knoppen en usb poorten aan de bovenkant hebt zitten. Hierdoor kunt ge geen 3 dezelfde hot-swap bays langs elkaar plaatsen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost616
Ik heb volgende case gevonden, wat misschien een optie is: Logic-case: SC-416A. Hier kan ik later upgraden naar 15 hot-swap drivebays
Pagina: 1