Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor. Heb onlangs nieuwe PC gebouwd(i5/SSD/RX480 8GB) en nu wil ik daar graag een monitor aan toevoegen.
Wat is je budget?
Het budget is onder de 200 euro..
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaring met Iiyama, hoor goede dingen over Benq en een samsung is ook prima denk ik.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het scherm wordt gebruikt voor een beetje te gamen (WoW, LoL misschien BF1) en verder schoolwerk. De vraag is welk scherm dus:
Zelf heb ik het volgende gevonden:
pricewatch: Iiyama ProLite XUB2490HS-B1 Zwart -- IPS paneel omdat die kleuren toch mooier zijn volgens mijn research, dat vind ik belangrijker dan een snelle reactietijd(ik heb het idee dat het op mijn gameniveau niet uitmaakt)
Alternatief is toch een TN-paneel":
pricewatch: Iiyama ProLite B2483HSU-B1DP Zwart
Ander merk en i.v.m. AMD videokaart Freesync ondersteuning:
pricewatch: Samsung C24F390FHU Zwart
Mijn vraag daarbij is of het FreeSync veel toegevoegde waarde heeft?
Een ander alternatief wat ik heb is toch voor 27" kiezen:
pricewatch: AOC i2769Vm Wit
Alleen lijkt mij een 27" wel heel groot voor te gamen op een bureau.
Ben benieuwd wat jullie advies is.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor. Heb onlangs nieuwe PC gebouwd(i5/SSD/RX480 8GB) en nu wil ik daar graag een monitor aan toevoegen.
Wat is je budget?
Het budget is onder de 200 euro..
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb goede ervaring met Iiyama, hoor goede dingen over Benq en een samsung is ook prima denk ik.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het scherm wordt gebruikt voor een beetje te gamen (WoW, LoL misschien BF1) en verder schoolwerk. De vraag is welk scherm dus:
Zelf heb ik het volgende gevonden:
pricewatch: Iiyama ProLite XUB2490HS-B1 Zwart -- IPS paneel omdat die kleuren toch mooier zijn volgens mijn research, dat vind ik belangrijker dan een snelle reactietijd(ik heb het idee dat het op mijn gameniveau niet uitmaakt)
Alternatief is toch een TN-paneel":
pricewatch: Iiyama ProLite B2483HSU-B1DP Zwart
Ander merk en i.v.m. AMD videokaart Freesync ondersteuning:
pricewatch: Samsung C24F390FHU Zwart
Mijn vraag daarbij is of het FreeSync veel toegevoegde waarde heeft?
Een ander alternatief wat ik heb is toch voor 27" kiezen:
pricewatch: AOC i2769Vm Wit
Alleen lijkt mij een 27" wel heel groot voor te gamen op een bureau.
Ben benieuwd wat jullie advies is.
[ Voor 9% gewijzigd door assn op 13-09-2016 11:02 ]