nieuwe tv 55inch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingers
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07-2024
Ik zoek een?
55 inch tv.

Wat is je budget?
2000 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Soms tv kijken en dan vooral sport en nieuws uitzendingen, de rest boeit me niet echt, series kijken via Netflix, HBO en van Bluray en op zijn tijd gamen via PS4, films kijken doe ik via mijn beamer ( Sony VPL-HW65ES )

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb gevonden de Samsung UE55KS7000 en de LG 55 EG910V .

Welke vragen heb je hier nog over?
Van de tv`s die ik heb gevonden wat is daar het beste van? de Samsung 4K en HDR of de LG OLED maar daar tegen maar Full HD .

Of zijn er nog ander tv`s die het overwegen waard zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door fingers op 12-09-2016 15:25 ]

ooit komt er een einde aan het eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:59
In je post lees ik nog niet echt de afwegingen die je zelf maakt waarom je voor de een of de ander zou gaan. Waar zou je voorkeur naar uit gaan? Sowieso voor je zelf de keuze maken of je voor full HD of voor 4K wil gaan.

Een andere optie in dezelfde prijscategorie is de XD93 van Sony. Hier in de vergelijking: https://tweakers.net/pric...are/519835;452109;489065/

Kan verder alleen maar zeggen, let voor het gamen op de input lag en lees de reviews door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingers
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07-2024
iBasch schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:40:
In je post lees ik nog niet echt de afwegingen die je zelf maakt waarom je voor de een of de ander zou gaan. Waar zou je voorkeur naar uit gaan? Sowieso voor je zelf de keuze maken of je voor full HD of voor 4K wil gaan.
Met die afweging worstel ik nu, moet ik voor de toekomst kiezen dan zeg ik de Samsung ivm HDR en 4K, maar ga ik daar over nadenken dan denk ik wanneer ga ik gebruik maken van 4K en HDR, want ik denk dat het nog wel een paar jaar duurt als het niet langer is alvorens de de uitzendingen op tv in 4K worden uitgezonden en ik hou het voorloopig nog bij blurays ivm mijn beamer, en wat betreft de LG OLED is wat ik in veel reviews heb gelezen het beste op tv gebied, maar OLED en gaming gaat dan weer niet zo goed samen zeggen ze. Ik zelf heb nu een Panasonic Plasma 45inch uit 2008 type weet ik zo niet, maar ik wil in ieder geval een 55inch en gelijk of beter dan mijn huidige Plasma.

ooit komt er een einde aan het eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Grote kans dat je toch al te ver van het toestel vandaan zit om profijt te hebben van de UHD-resolutie.