Privacy cover / klepje voor Logitech C920

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FramesPerSecond
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-09 22:16
Hi Tweakers,

Wie kan mij helpen?

Ik ben op zoek naar een privacy cover voor een logitech C920. Deze zit normaal inbegrepen bij een Logitech C930e webcam, maar om de een of andere reden niet bij de C920.

Afbeeldingslocatie: https://d2ydh70d4b5xgv.cloudfront.net/images/8/3/logitech-privacy-cover-for-c920-and-c930e-logitech-11d8993f9cc527b332b0b4164be868c9.jpg

Nou zijn die dingen ook nog eens heel lastig te krijgen. Dus vandaar mijn vraag. Wie weet waar ik deze kan kopen? Heeft wellicht iemand deze liggen? Je kan mij er heel gelukkig mee maken :)

Ze zijn te koop in de UK, maar dat gaat bijna 50 euro kosten en dat vind ik redelijk overdreven.

Ik sta ook open voor een creatievere oplossing, ook daar zou je mij erg mee kunnen helpen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik sta ook open voor een creatievere oplossing, ook daar zou je mij erg mee kunnen helpen.
Stukje tape op de lens :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
mijn tip:

Mail Logitech, sturen ze graag op

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FramesPerSecond
Haha ja dan kan ik telkens die tape eraf pulleken en er weer terug op doen :p
corset schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:36:
mijn tip:

Mail Logitech, sturen ze graag op
Dat zou helemaal super zijn! Ik ga er meteen achteraan, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
FramesPerSecond schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:38:
[...]

Haha ja dan kan ik telkens die tape eraf pulleken en er weer terug op doen :p
Je kan er ook iets beters van maken. Stukje tape aan de bovenkant met een stukje papier aan de onderkant. Normaal valt het papier over de lens heen, maar je kan het ook omhoog doen. Of pak een pleister waar je de helft van het tape weg haalt. Valt de pleister over de lens, zit vast met 1 stukje tape en kan je deze netjes aan de kant doen als het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FramesPerSecond
PilatuS schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:54:
[...]

Je kan er ook iets beters van maken. Stukje tape aan de bovenkant met een stukje papier aan de onderkant. Normaal valt het papier over de lens heen, maar je kan het ook omhoog doen. Of pak een pleister waar je de helft van het tape weg haalt. Valt de pleister over de lens, zit vast met 1 stukje tape en kan je deze netjes aan de kant doen als het nodig is.
Ik ben bang dat ik toch op zoek ben naar iets duurzamers, maar toch bedankt voor de creative input! :D

Ik heb ook met Logitech gebeld, die hadden er geen meer en sterker nog, die van de C930e zou er blijkbaar niet zomaar oppassen (maar wel te fixen met tape). Was voor mij een optie geweest, maar die kunnen ze simpelweg niet opsturen zei hij. Jammer!

Dus nu ben ik aan het kijken naar een privacy klepje van de Logitech B910, de support medewerker wist niet zeker of dit zou passen, maar heel misschien dat dit ook een optie zou zijn...

http://support.logitech.com/nl_nl/product/b910-hd-webcam#

Daarnaast had ik deze nog gevonden, leek mij ook een goede oplossing:

https://soomz.io/detail/webcam_covers_a10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:39
Webcam afplakken. 8)7

Inventaris - Koop mijn meuk!

Pagina: 1