Toon posts:

Stekkertjes voor CCFL verlichting?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Weet iemand vna jullie waar ik die kleine witte stekkertjes kan halen die in zo'n inverter moeten voor de CCFL verlichting? Ik heb geen idee hoe ze heten laat staan waar ik ze kan halen als ze al los te verkrijgen zijn.

In ieder geval alvast bedankt.

Groet Paul

Beste antwoord (via Verwijderd op 12-09-2016 19:55)

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:23
Het plaatje is te klein om de connector goed te zien. Kan het zijn dat het een XH2.54 connector is? Of een JST connector?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-10 09:43
Misschien handig om even een foto hiernee te zetten? Ik kan me voorstellen niet iedereen wat voor connector daarop zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja niet aan gedacht kerel goed punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze en het gaat om het kleinste witte stekkertje wat tussen die twee witte molex in(althans zo worden ze doorgaans genoemd heb namleijk ook gelezen dat dat onterecht is maar goed die stekkers met vier draden geel zwart zwart rood)

https://content.hwigroup....eviews/large/002500-1.jpg

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Sepio
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:23
Het plaatje is te klein om de connector goed te zien. Kan het zijn dat het een XH2.54 connector is? Of een JST connector?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey kerel iig bedankt voor je reactie ik moet die types die je noemt even googlen want ik heb daar nog nooit van gehoord. zal ook kijken of ik geen groter plaatje gevonden krijg!

Thanks man JST connector is het nu nog even uitvogelen welke het precies is in ieder geval twee draden maar zie er bijv bij conrad verschillende staan mbt aantal millimeters!

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2016 19:56 ]

Pagina: 1